שתף קטע נבחר

אלישע לוי לשחקניו: "אנחנו מוכנים למלחמה"

אחרי ההדחה מהגביע, דריכות שיא במכבי חיפה לקראת מפגש הליגה מול הפועל פ"ת. מימון בהרכב, גם דבאלישווילי וארבייטמן. מחפוד לחניכיו: "אם תגיעו לחיפה באמונה, נוכל לנצח"

דריכות שיא במכבי חיפה. אחרי השבוע השחור שעבר על המועדון, אשר כלל הפסד 2:1 לבני סכנין בליגה והדחה להפועל ר"ג בשמינית גמר הגביע, מתכוננים הירוקים למשחק מול הפועל פתח תקווה בקריית אליעזר (א', 19:30, ישיר בערוץ 1) כאילו מדובר במשחק עונה.

 

יממה לאחר שיעקב שחר דירבן את השחקנים, היום (ש') היה זה אלישע לוי שנאם את נאום הציונות. "אנחנו בזמן האחרון מאבדים את הראש ולא שומרים על סבלנות במשחקים", סיפר לוי והוסיף: "חשובה לי הדרך, אבל עוד יותר לראות אתכם נלחמים. כפי שראיתי אתכם - אני רואה שאנחנו מוכנים למלחמה".


אלישע לוי מרצה לשחקנים. "חשוב לראות אתכם נלחמים" (צילום: יועד כהן)

 

לאימון הגיע כ-30 אוהדים, שתלו שלטי תמיכה בקבוצה וניסו לעודד את השחקנים. בחיפה מעריכים כי קהל רב יגיע לקריית אליעזר. ראשי האוהדים הודיעו כי הם מתכננים מפגן תמיכה גדול, בעיקר בשל התקופה הקשה. השחקנים עצמם מעידים כי לאור המצב, גם רמת המוטיבציה עלתה וכך גם רמת האימונים.

 

מההרכב ייעדר הבלם ג'ורג' טשיירה שהורחק בכרטיס אדום במשחק מול רמת גן. בחיפה מקווים כי בית הדין לא יחמיר עם הפורטוגלי שקילל את השופט איתן תבריזי לאחר שזה הניף לו את האדום. מי שימשיך לפתוח בהרכב הוא הבלם שי מימון. בחוד ישחקו בצוותא ולדימיר דבאלישווילי ושלומי ארבייטמן. ג'ון קולמה לא יפתח ב-11 ובמרכז הקישור יתופקדו גוסטבו בוקולי ובירם כיאל.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', איל משומר, שי מימון, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

 

מחפוד לחניכיו: "אם תגיעו באמונה לחיפה, נוכל לנצח"

הפועל פ"ת תגיע מחר לקריית אליעזר אחרי עשרה משחקי ליגה ללא הפסד, אבל עם תחושת אכזבה מההדחה מגביע המדינה. במועדון סבורים כי ביכולתם להתעלות ולהוציא נקודות מהאלופה מכבי חיפה. מי שיחמיץ את ההתמודדות הוא המגן עמנואל מטיאס, שסובל מקרע בשריר האחורי. גם החלוץ אלנתן סלמי ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

 

המאמן אלי מחפוד לא תרגל היום (ש') הרכב לקראת המשחק אך נראה כי אלי ביטון, שלא התלבש מול נצרת עילית בגביע, ישוב ל-11. החלוץ אוסמן באשירו עשוי לרדת לספסל ואת מקומו אמור לתפוס, בן ארצו, איברהים בסיט. סאלם אבו סיאם ישוב לעמדת המגן השמאלי ואילו שגיב כהן יפתח בעמדה הימנית. הקשר גיא צרפתי עשוי לפתוח על הספסל.


אלי מחפוד: "נצטרך לתת קרב בשביל להוציא נקודות" (אורן אהרוני)

 

אלי מחפוד התייחס למשחק הקרוב ואמר הערב ל-ynet: "כל משחק נגד מכבי חיפה ולא משנה איפה, הוא קשה מאוד. אנחנו עדיין בתחתית וחייבים לשחק על הנקודות ואני מקווה שזה יקרה. אני לא מסתכל על ההפסדים של חיפה כמשבר. זו קבוצה ברמה גבוהה מאוד ונצטרך לתת קרב בשביל להוציא נקודות".

 

באסיפה שקיימה הקבוצה, אמר מחפוד לשחקניו: "הלוואי והמרקם החברתי שיש פה יהיה בכל קבוצה שאני אאמן בחיים שלי. שתדעו תמיד שהדרך להצלחה זו החברות במגרש. אם תבואו עם אמונה נוכל לנצח בחיפה".

 

הרכב משוער: יוסי שקל; שגיב כהן, גל כהן, דניאל אדו, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, עידן סרור (גיא צרפתי), ראובן עובד, אלי ביטון, ארמון בן נעים (אוסמן באשירו); איברהים בסיט.


פורסם לראשונה 27/03/2010 14:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים