שתף קטע נבחר

ג'קסון: אם נזכה בתואר, אתן לעצמי עוד הזדמנות

מאמן הלייקרס, שזכה בעשר אליפויות בקריירה, רמז כי ידחה את הפרישה הצפויה ויישאר לעונה נוספת בלוס אנג'לס. בראיינט על התבוסה לאוקלהומה סיטי: "לא נענינו לאתגר"

האם פיל ג'קסון ימשיך לאמן את הלייקרס גם בעונה הבאה? לפחות לפי דבריו, הסיכוי לכך לא רע בכלל. "אם נזכה באליפות, זה כמעט מובן מאליו שאתן לזה הזדמנות נוספת", סיפר ורמז כי הוא אולי ידחה את הפרישה הצפויה בתום העונה.

 

 

"ועדיין, יש באיזה הרבה אם וכאשר", הוסיף מאמן הלייקרס, שזכה בעשר אליפויות וניצח עד כה 1,094 משחקים בקריירה. "יש עוד ארבעה סיבובי פלייאוף לעבור בשביל לזכות בתואר ולעשות משהו מיוחד, מיוחד באמת".


דוראנט דורס את אודום והלייקרס, לפנות בוקר באוקלהומה (צילום: AP)

 

ואכן, עם אל.איי יחגגו בסיום העונה, ג'קסון ככל הנראה יישאר גם כדי לרשום הישג יוצא דופן. המאמן בן ה-64 זכה כבר ברצף של שלוש אליפויות בשלוש קדנציות

 שונות. שני גביעים רצופים נוספים עם הלייקרס (העונה ובעונה הבאה) יהפכו אותו למאמן הטוב בכל הזמנים, בלי שום שאלה.

 

בכל מקרה, ג'קסון לא יתייק ברזומה את התבוסה לפנות בוקר, 91:75 לאוקלהומה סיטי. "זה מאכזב אותי שלא נענינו לאתר הזה", הודה קובי בראיינט, שסיים ערב חלש של 11 נקודות ושיא קריירה של 11 איבודים. "כשהפלייאוף יתחיל, משחקים כאלה כבר יראו אחרת".

 

"קובי באמת לא היה עצמו הלילה", המשיך ג'קסון. "גם פאו גאסול היה רך בצבע. הוא לא לקח את הזריקות שציפיתי ממנו שייקח. אנחנו הנענו את הכדור, שוב ושוב, הם פשוט יצאו למתפרצות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים