יומני הבידוד: משפחות מרחבי הארץ מתעדות את החיים בהסגר

אזרחי ישראל מתרגלים למציאות חדשה, שבה אסור לצאת מהבית. ביקשנו מ-12 משפחות לתעד את שגרת חייהן בצל משבר הקורונה: הפחדים, החששות - והרגעים השמחים. "הזמן טס - ולא עושים כלום" • חלק א'

זמן צפייה: 07:30

מגפת הקורונה הכניסה אותנו לבתים, וכופה עלינו כבר יותר משבועיים להסתגר בהם. מה עושים הישראלים שכל כך רגילים לחום, אהבה ומגע בימים שבהם העולם משתנה ואי אפשר לצאת מהבתים? ביקשנו מ-12 משפחות לתעד את חייהן בימי קורונה – הפחדים, החששות, המריבות, הרגעים הקשים והרגעים השמחים.

במשפחת סנדה מתל אביב – האימא שר נמצאת בחודש התשיעי להיריונה. "הדבר הכי הזוי זה שבתוך כל המציאות המטורפת הזאת עם הקורונה, אני יוצרת חיים לעולם שאני לא יודעת מה יהיה בו", סיפרה. "קורונה בחוץ, אי אפשר לצאת, אני בקושי זזה ומתפקדת".

עוד בחדשות 13:

"החיים עברו לזום": ישראלים שחיים בלונדון על השגרה בצל ההסגר

מוכרחים להמשיך לבשל: השפים והאופים נערכים לפסח לא שגרתי

"הביקוש מטורף": מפעל המצות המשפחתי שגם כעת עובד מסביב לשעון

בידוד, קורונה
מפשחות מתעדות את החיים בבידוד

שירן בן דוד עוזרי מבאר יעקב, עורכת דין, הוצאה לחל"ת בעקבות המשבר. "האוטו הוחזר, הוא שאל אותי אם אני יוצאת לחל"ת או מפוטרת. אפילו לא הצלחתי להגיד את המילה. נשאר רק להיפטר מהציוד ולהתחיל דף חדש. אתמול היה היום האחרון, והדרך היחידה להיפרד הייתה בווטסאפ. במקום שתייה, נאום מרגש של הבוס, זה נגמר בהודעות וואטסאפ. קצת עצוב".

נילי מרגי מקיבוץ אפק סיפרה: "אני לא רואה חדשות כבר הרבה שנים, והיום ראיתי וישר פתחתי והיה על הבדידות של הקשישים. זה גמר אותי. פשוט עצוב". עוד סיפרה: "הזמן טס ולא עושים כלום וזה לא מתקדם".