שתף קטע נבחר

שחקני הפועל ת"א: "נצחון שלנו ילחיץ את חיפה"

האדומים מחפשים נקמה ספורטיבית מול עכו, אצלה איבדו שתי נק' יקרות במאבק האליפות. ורוצ'ינה ואבוטבול בהרכב. הוכנבוים השתמש במכבי ת"א כדוגמה בשיחת המוטיבציה שלו

"כבר לפני כארבעה מחזורים החלטנו שאנחנו לא מסתכלים על מכבי חיפה יותר", אמר חלוץ הפועל תל אביב, איתי שכטר אחרי התבוסה שהנחילו האדומים למכבי קביליו יפו בגביע.

 

 

עם זאת, אף אחד בקבוצה לא יכחיש את העובדה שההפסדים האחרונים של מכבי חיפה בליגה ובגביע עושים טוב לאדומים, שמקווים שהמשבר הירוק יימשך מספיק זמן כדי להחזיר את הקבוצה חזק לתמונת האליפות.

 

"אין ספק שהמשבר של חיפה הגיע בזמן הכי טוב של העונה", אמר היום (ו') אחד משחקני הפועל. "כל העונה אנחנו מחכים שתגיע התקופה הלא טובה שלהם, ואם זה הגיע עכשיו אנחנו מרוצים. יחד עם זאת, אנחנו יודעים שאם לא נעשה את העבודה שלנו, ההפסדים של חיפה בכלל לא חשובים, ולכן אנחנו באים מרוכזים ודרוכים למשחק מול עכו".


אוהדי הפועל, בקבוצה מקווים כי יגיעו בהמוניהם לבלומפילד (חגי אהרון)

 

בקבוצה זוכרים היטב את התיקו בין הקבוצות בסיבוב הראשון של העונה, ובמועדון מדברים על נקמה ספורטיבית בדמות ניצחון מחר. "אנחנו חייבים להחזיר את הכבוד מהסיבוב הראשון", אמר שחקן אדום. "מה גם, שניצחון שלנו מחר ילחיץ את מכבי חיפה עוד קצת לפני הפועל פתח תקווה, וזה מה שאנחנו רוצים שיקרה".

 

בפן המקצועי, האדומים ייחסרו מחר שלושה שחקנים - מהראן לאלא (נקע את רגלו במשחק הגביע), זוראב מנטשאשווילי (פרק את הכתף באותו משחק), ודניאל דה רידר (ממשיך לנוח בעקבות המתיחה בשריר הארבע ראשי ממנה הוא סובל כבר חודשים).

 

לעומתם, מי שיעמדו לרשותו של המאמן אלי גוטמן הם דדי בן דיין ואביחי ידין, שריצו עונשי הרחקות שונים מול יפו ביום שלישי וחוזרים היישר להרכב. את מקומם של מנטשאשווילי ולאלא ב-11 ימלאו שי אבוטבול ובויאן ורוצ'ינה. דני בונדר, שקיבל מנוחה בגביע, ישוב להרכב על חשבונו של עמרי קנדה.


שכטר מול דודו גורש במפגש הקודם, הפועל רוצה נקמה (חגי אהרון)

 

האדומים מקווים למלא את בלומפילד מחר, וזאת לאחר שהנהלת הקבוצה הוזילה את מחירי הכרטיסים ל-30 שקלים בלבד. "אנחנו קוראים לאוהדים להגיע בהמוניהם מחר", אמר שכטר. "אנחנו מבטיחים לתת עבורם את הכל".

 

מחלקת הנוער של הפועל, בשיתוף קבוצת הבוגרים של המועדון, חילקה בימים האחרונים למשפחות נזקקות במחלקה תלושי קנייה לחג הפסח, בהמשך למסורת שחוזרת על עצמה בשנים האחרונות.

 

הרכב משוער: וינסנט אניימה; דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין; אביחי ידין, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ערן זהבי; בויאן ורוצ'ינה, איתי שכטר.


ירון הוכנבוים, משתמש במכבי ת"א כדוגמה (חגי אהרון)

 

נס בדאלונה בבלומפילד?

למרות הפערים הגדולים בין הקבוצות, מאמינים בעכו כי ניתן להפתיע שוב את הפועל, בעזרת רוח לחימה ואמונה ניתן לעשות את הבלתי ייאמן ואולי לעזור קצת לשכנה מדרום, מכבי חיפה.

 

אולי באווירת הפיינל פור בכדורסל, ניסה המאמן ירון הוכנבוים להמחיש לשחקניו כי ניתן לחזור מבלומפילד עם נקודות. המאמן אמר היום לחניכיו: "בסוף שנות ה-60

יצאה מכבי תל אביב למשחק גומלין בבדאלונה לאחר שהובסה בארץ ב-32 הפרש, פער שנראה בלתי ניתן למחיקה. "אבל למרות זאת הם עמדו במשימה ועברו את הספרדים.

 

"כדי להצליח כמו מכבי ת"א של אז נצטרך לשחק היטב בהגנה וגם בהתקפה, הפועל נמצאים בלחץ ואם הם לא יצליחו לכבוש בפתיחה הם יילחצו יותר ויותר ככל שיעברו הדקות", סיכם הוכנבוים את שיחת המוטיבציה שלו. מי שלא ייכלל בסגל הוא עמנואל אמנגואה הפצוע. שינוי אחד יהיה בהרכב יהיה בהצבתו של ג'וני טננבוים בקישור במקומו של מבה אדק.

 

הרכב משוער: דודו גורש; ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון; ליעד אלמליח, בן בנימין, ג'וני טננבוים, איברהים עבדול ראזק; רועי דיין, אובודו אוקוצ'ה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וואליד באדיר
צילום: יועד כהן
מומלצים