המועמד המוביל למאמן השיט: הבן של היו"ר

פרסום ראשון: שחף אמיר, בנו של גילי אמיר, יו"ר איגוד השיט הישראלי, המועמד המוביל להחליף את גור שטיינברג שפוטר מתפקידו כמאמן נבחרת הגברים בגלשני רוח • לשטיינברג יש חוזה של חמש שנים וביכולתו להמשיך לקבל את משכורתו עד תום החוזה •

צילום: איגוד השיט // אמיר (באמצע) עם גולשי נבחרת ישראל

רק אמש (רביעי) דיווח גור שטיינברג שהוא עומד לסיים את תפקידו כמאמן נבחרת הגברים של הגלישה הישראלית נוכח חילוקי דעות של איגוד השייט עם המאמן. היום אנחנו מדווחים לראשונה שהמועמד המוביל להחלפתו הוא עוזרו בנבחרת הגלישה האולימפית, שחף אמיר.

אמיר הוא גם בנו של גילי אמיר, יושב ראש איגוד השייט הישראלי. אמיר הוא אחד השייטים והמאמנים המוכרים בתחום והוא זה שצפוי להוביל את שחר צוברי אל עבר טוקיו 2020. הגולש עצמו מסרב להגיב פומבית לאשר מתרחש, נוכח העובדה שטרם התאושש מראיונות עבר שלו שגרמו לפגיעה תדמיתית קשה בקריירה שלו. 

עוד נודע לישראל היום שלגור שטיינברג יש חוזה של חמש שנים ולכאורה הוא לא חייב להתפטר וימשיך לקבל את משכורתו עד תום החוזה, אבל שטיינברג נחוש בדעתו להתפטר על אף שמשפטית הוא יכול להמשיך ולקבל משכורת: "גור תמיד אומר את מה שיש לו על הלב, זו בעיה כי הוא תמיד מסתבך אבל זו בהחלט לא סיבה לפטר אותו, אני בטוח שאם הוא יתייעץ עם עורך דין הוא יגיד לו בדיוק אותו דבר" אמר גורם הבקיא בפרטים לישראל היום.

מאיגוד השייט מסרו אמש שהאחריות על העזיבה היא של המאמן עצמו: "במקביל להליך השימוע, האיגוד היה נכון לשקול חלופות נוספות, אשר ישאירו את גור בתפקידו, ואף פנה אל גור בהצעות אשר נדחו על ידי גור. עוד טרם קיבל האיגוד את החלטתו הסופית בעקבות השימוע, העביר גור מסר לפיו החליט להביא לסיום את עבודתו באיגוד ואף הזדרז להוציא הודעה לתקשורת על כך. צר לנו שכך נהג."

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר