כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מעל 12,000 מתים

דיווחים אופטימיים מאיטליה; התמתנות במנין החולים

אופטימיות זעירה בארץ המגף שאוחזת כרגע בשיא התמותה מקורונה, לאחר שהנגיף התפשט בעוצמה ברחבי מחוז לומברדיה, לאחר שביומיים האחרונים נרשמת ירידה קלילה במנין הנדבקים המאובחנים | עם זאת מנין המתים עומד על מעל קרוב ל-12 וחצי אלף 

דיווחים אופטימיים מאיטליה; התמתנות במנין החולים
תור לקבלת כסף קטארי בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90

דיווחים אופטימיים המגיעים מאיטליה - שיאנית המתים מהקורונה - מלמדים על התמתנות במספר הנדבקים, אולי בשל הסגר בו נתונה המדינה כבר שבועיים.

מספר החולים עלה ביממה האחרונה ב-4,053, ויממה לפני כן ב-4,050. זהו מספר הנדבקים הנמוך ביותר מזה כשבועיים. עם זאת, 837 בני אדם מתו מנגיף הקורונה ביממה האחרונה, ובכך עלה מניין המתים הכולל במדינה ל-12,428.  

מוקדם יותר הערב מסרו הרשויות במחוז לומברדיה בצפון איטליה - המחוז שנפגע בצורה הקשה ביותר במדינה, כי מניין המתים עלה ביממה האחרונה ב-381 (ועומד כעת על 7,199), לעומת 458 אתמול. גם במניין הנדבקים הייתה שם ירידה: 1,047 – לעומת 1,154 אתמול ו-1,592 שלשום.

ברחבי המדינה הורדו היום הדגלים לחצי התורן, כמו גם במדינת הוותיקן שברומא, ודקת דומיה צויינה לזכר הנספים, החולים ובני משפחותיהם.

ברחבי העולם חצה מניין הנדבקים בנגיף את רף ה-800 אלף, ומניין המתים רשם עלייה גם הוא וחצה את רף ה-40 אלף. יותר ממחצית ממקרי המוות בעולם נרשמו במוקדי הקורונה באירופה – איטליה וספרד. ארה"ב הפכה בימים האחרונים למוקד ההתפרצות הגדול ביותר, אך עם זאת, מומחים טוענים כי חלק גדול בעלייה הדרמטית במספר החולים הוא בגלל המודעות ותוספת הבדיקות.

איטליה אופטימיות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד