הסגר 5 כוכבים: כך מעבירות כוכבות "מעושרות" את ימי הקורונה

הימים האחרונים עוברים על לאה שנירר, ניקול ראידמן ופיליפ וזאנה קצת אחרת מרוב הציבור: אימונים על שפת הבריכה, קומה פרטית לכל בן בית וליווי עוזר אישי. "אין טיסות, אז לקחתי מטוס פרטי"

זמן צפייה: 06:57

יש מי שמעביר את ימי ההסגר ברביצה על הספה ובאכילה מיותרת של פחמימות, ויש מי שמנצל את הזמן דווקא לפעילות גופנית ולתזונה בריאה. לאה שנירר, שפרצה בסערה לחיינו בדוקו-ריאליטי "מעושרות", מיישמת את תיאוריית ה"פאן לי במקסימום" שטבעה - גם בימים אלה.

"הופ, מאמי, תפדל על האופניים. מצוין - אבל להגביר את הקצב , קדימה צחי!", דוחקת שנירר בבעלה במהלך אימון הכושר של הבוקר בביתם שבהרצליה פיתוח. גם בימים אלה, או דווקא - במיוחד בימים אלה, היא לא מוותרת על שגרת היום-יום על שפת הבריכה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

כדי למנוע הדבקה בערים: פרטי החולים יועברו לרשויות המקומיות

מניין המתים בספרד עבר את ה-5,000; 832 מתו ביממה האחרונה

בשל מחסור בציוד מיגון – צמצום משמעותי במספר בדיקות הקורונה

ה-''מעושרות'' לאה שנירר וניקול ראידמן
ה-''מעושרות'' לאה שנירר וניקול ראידמן | צילום: חדשות 13

שותפתה לתוכנית שהפכה לקאלט, ניקול ראידמן, הסבירה כי "הסגר יכול להיות גם 'הסגר קוטור' אם מתייחסים אליו באהבה". תוך שהיא ישובה על הספה בביתה, העידה ראידמן כי "התאמתי את הסריג שלבשתי לכריות שעל הספה. אני מוגזמת ביום-יום שלי, המזווה עמוס לא בגלל הקורונה, אלא כיוון שתמיד זה ככה. השכנים יודעים - יכולים לקפוץ אליי ולקחת אם חסר".

שנירר חשפה בפנינו את התפריט הטעים-אך-בריא שלה: חזה-עוף, חסה, קינואה וטחינה. "הילדים קוראים לזה 'סלט לאה'", סיפרה והוסיפה "אתה יודע איזה יופי זה לעשות את זה עם הילדים? זו גם תעסוקה". ראידמן סיכמה כי בהעדר טיסות מסחריות "לקחתי מטוס פרטי, זה עדיף מלטוס ב-15 טיסות קונקשן".