שתף קטע נבחר

"גרנט היה אנטי סוציאלי וחרא של מוטיבטור"

ז'וליאן פובר, שהתאמן תחת הישראלי בווסטהאם, נזכר בעונה בה הפטישים ירדו לליגה ולא הפסיק ללכלך: "הוא לא דיבר איתנו, בקושי העביר אימונים. לא למדתי ממנו כלום". על ההגעה שלו לגמר הצ'מפיונס: "זה לא בזכותו, אלו השחקנים"

"אברם גרנט היה אנטי סוציאלי וחרא של מוטיבטור", את הציטוט הזה סיפק שחקנה לשעבר של ווסטהאם ז'וליאן פובר כשהתייחס לתקופה בה המאמן הישראלי אימן אותו ב-2011, אז הקבוצה ירדה לליגת המשנה.

 

פובר דיבר עם "האתלטיק" ולא הפסיק ללכלך על גרנט: "הוא אף פעם לא דיבר איתנו, הוא בקושי העביר אימונים כי הוא תמיד היה במשרד, שיחות המוטיבציה שלו היו חרא ולא למדתי ממנו כלום. בכל משחק תמיד ראינו את אותן בעיות והיה מעט מאוד שיפור".

 

אברם גרנט (צילום: gettyimages imagebank)
לא נעים. אברם גרנט(צילום: gettyimages imagebank)

 

הצרפתי המשיך: "ניסינו להישאר חיוביים ולעורר מוטיבציה אחד בשני, אבל הכל היה רע, מהאימונים ועד ההכנה למשחקים. זה כל כך חבל, כי האוהדים היו איתנו עד הרגע האחרון.

 

ב-37 המשחקים בהם אימן את ווסטהאם (הוא פוטר מחזור אחד לפני סיום העונה, כשהקבוצה ירדה באופן רשמי), הישראלי ניצח רק שבע פעמים. הישג השיא של גרנט בקריירה היה ההגעה לגמר ליגת האלופות ב-2008, מול מנצ'סטר יונייטד במוסקבה, שם השדים האדומים ניצחו בפנדלים – גם על זה לפובר הייתה בטן מלאה.

 

ז'וליאן פובר (צילום: AP)
"לא למדתי ממנו כלום". ז'וליאן פובר(צילום: AP)

 

"אנשים אומרים שהוא הסיבה שצ'לסי הגיעה לגמר, אבל זו לא הייתה הסיבה, זה רק בזכות השחקנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP, gettyimages imagbank
אברם גרנט
צילום: AP, gettyimages imagbank
מומלצים