מצב חירום הוכרז השבוע בתחנת המשטרה בטבריה לאחר שעבריין מוכר מהאזור, שנעצר בחשד לביצוע שני ניסיונות רצח, הכריז במהלך חקירתו כי הוא חולה בנגיף הקורונה. החוקר בחדר לא לקח סיכון ושלח את החשוד לבדיקה בבית החולים פוריה בטבריה. בינתיים, במשטרה עלה חשש שהשוטרים שביצעו את הפשיטה, החוקרים ושוטרים נוספים שבאו במגע חשודים נוספים שנעצרו נחשפו לקורונה. לבסוף התקבלה תשובה שלילית והמצב חזר לשגרה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

אותו עבריין מוכר נעצר בפשיטה משטרתית שהתקיימה בליל יום שלישי יחד עם עוד חמישה חשודים. הוא הסתתר איתם בצימר בצפון במשך מספר ימים, אך לבסוף נעצר על ידי כוח של בלשים מתחנת משטרת טבריה. הטענה שהשמיע בחקירה הביאה את החוקרים לחשוש שגם העצורים האחרים בפשיטה נחשפו לקורונה, וכך סיכנו גם את השוטרים בתחנת משטרת קישון אליה הועברו. זוהר ארבל, עורך דינם של החשודים, אמר: "אני חושש למצב הרפואי של מרשיי ושל אנשי אכיפת החוק. נוצר מצב ונסיבות שאי אפשר איך מתמודדים איתם. זו תקופה מפחידה".

עורך הדין, זוהר ארבל (צילום: החדשות)
פרקליטם של החשודים, עו"ד זוהר ארבל | צילום: החדשות

הבדיקה בבית החולים פוריה העלתה שהחשוד המרכזי שנעצר אינו חולה בנגיף הקורונה. ההודעה הרגיעה את הלחץ הרב במשטרה בעקבות המקרה. גורם במשטרה אמר ל-N12: "החוקרים שלנו בחזית, נמשיך להילחם בפשיעה. כל עבריין יובא לחקירה ולמעצר. אנחנו מציידים את החוקרים ואת הבלשים במסכות ובכפפות. אם יהיה סיפור כזה של עבריין חולה קורונה, השוטרים לא יורחקו. פעלנו במקרה הזה מתוך תקווה שהבדיקה תצא שלילית".