מחריד

יולדת חרדית חולת קורונה נמלטה מבית החולים; יולדת נוספת במצב קשה

חרדית שהגיעה בהיריון מתקדם לבית החולים 'תל השומר' זוהתה כחולת קורונה, כששמעה את התוצאות - נמלטה מביה"ח ונכנסה לבי"ח אחר. יולדת נוספת במצב קשה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
תמונה: פלאש 90 (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

אשה חרדית שהגיעה בהיריון מתקדם לבית החולים 'תל השומר' זוהתה כחולת קורונה, כששמעה את התוצאות היא נמלטה מבית החולים ונכנסה לבית חולים אחר מבלי להודיע שהיא חולת קורונה. יולדת נוספת אושפזה במצב קשה מאוד, מורדמת ומונשמת.

את האירוע הבלתי נתפס הזה חשפה פרופסור גליה רהב, מנהלת המכון לזיהומים בבית החולים 'תל השומר', בתוכנית 'לבריאות' בהגשת הרב בנימין פישר וישי כהן. הראיון המלא יפורסם בהמשך היום.

פרופסור רהב סיפרה תחילה על יולדת חרדית במצב קשה: "שלשום בלילה, שלא ישנתי רגע, הגיעו אלינו לבית החולים שתי יולדות מאזור חרדי. אחת הגיעה כשהיא מקיאה, והייתה בקוצר נשימה וחשבו שזה בגלל שהיא מקיאה. היא הייתה במצב קשה, צילום חזה הראה דלקת ראות, היא עם קורונה קשה, מורדמת מונשמת בטיפול נמרץ במצב קשה, גם ההורים שלה מאושפזים".

"באותו הזמן", מספרת פרופסור יהב את הסיפור הבלתי נתפס: "הגיעה עוד יולדת, מעיר חרדית, גם עם קורונה. ברגע שאמרנו לה שיש לה קורונה - היא ברחה מבית החולים. האמא שלה אמרה 'זה לא קורונה, אל תאמינו לרופאים', הלכו לבית חולים אחר בלי להגיד שיש קורונה, היא התחילה לזוז עם הקורונה הזו מבית חולים לבית חולים, זו ממש פצצה ביולוגית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר