View this post on Instagram

A post shared by סטטיק / Static (@staticofficial) on

אחרי הצעה מרגשת ומושקעת, פוסטר "Save the Date" מהמם, אולם אירועים סגור באזור קיסריה ואין סוף תגובות והכנות, בחודש מאי הקרוב החתונה של סטטיק עם שרית פולק הייתה אמורה לצאת לדרך, ומסתמן שהייתה יכולה להיות מסוקרת ומעניינת במיוחד. אלא שאז הגיע אלינו לישראל נגיף הקורונה האימתני.

התפרצות הנגיף דורשת מאיתנו להישאר בבתים כדי למנוע הדבקה נוספת וההתפשטות המהירה השביתה את המשק כמעט לגמרי. בכל יום שעובר נרשמות עוד הופעות, הפקות ואירועים שמתבטלים בזה אחר זו, בינהם גם חתונתו של מושיק עפיה ובת המצווה של בתה של מיכל הקטנה שנדחו למועדים לא ידועים.

גם אצל שרית, סטטיק ומקורביהם המצב דומה. ההחלטה לבטל את החתונה או לדחות אותה למועד לא ידוע, כך אומרים מקורבים, נשקלת בכובד ראש. ככל הנראה, גם הם יאלצו לנקוט צעדים בעקבות הסיטואציה התקדימית. לא ברור עדיין אם ההנחיות יוקלו עד אמצע חודש מאי, אבל בהפקות ענק כמו זו שהזוג תכנן לחגוג בה - אי אפשר לחכות לרגע האחרון.

View this post on Instagram

A post shared by סטטיק / Static (@staticofficial) on

מקורבים לזוג מספרים כי הנטייה לדחות עומדת בעינה גם אם הסגר יגמר, ההנחיות ישתנו והכל יחזור לשגרה, מה שכרגע לא נראה באופק. יש עוד הכנות וארגונים שקשה מאוד להמשיך איתם בימים אלה, ולכן הדברים נשקלים מחדש ובכובד ראש.

מטעמו של סטטיק טרם התקבלה תגובה עד פרסום הידיעה.