שתף קטע נבחר

בציפורניים: בני יהודה ברבע גמר הגביע

הזהובים הזיעו מול הפועל אשקלון מהלאומית אך ניצחו 0:1 בזכות שער נהדר של פדרו גלבאן (74) בבעיטה חופשית מ-20 מטרים. מלמיליאן: "לא ראו מי בליגת העל ומי בלאומית"

בני יהודה היתה לקבוצה השניה אשר הבטיחה את מקומה ברבע גמר גביע המדינה לאחר שגברה הערב 0:1 על הפועל אשקלון מהליגה הלאומית.

 

 

חניכיו של גיא לוזון לא הרשימו, בלשון המעטה, אך הברקה אחת של פדרו גלבאן, מי אם לא הוא, העניקה להם את הכרטיס לשלב הבא. הרגע הגדול של הארגנטיני הגיע בדקה ה-74, אז כדור מסובב שלו מ-20 מטרים הותיר את יניב והבה חסר אונים ונחת ברשת. אשקלון, שהיתה עדיפה בחלקים גדולים של המשחק, תישאר עם המחמאות.

 

"היה ברור שאשקלון תקרוס בדקה כלשהי"

המאמן המנצח, גיא לוזון, אמר בסיום: "הייתי מאוד אופטימי במחצית, כי ידעתי שאנחנו שולטים בקצב המשחק והיה ברור לי שבסופו של דבר ההגנה של אשקלון תקרוס בדקה כלשהי. היה חשוב ליצור מספיק מצבים בכדי להכריע את המשחק ואני שמח שפדרו כבש וניצחנו. בני יהודה יכולה לקחת את הגביע בדיוק כמו כל אחת משמונה האחרות שיעלו אבל ברור שהסיכוי שלנו שווה כמו של כל אחת".

 

מאמן אשקלון, אורי מלמיליאן: "הם לא הגיעו לשום מצב והבקיעו ממצב נייח. השוער חשב שהכדור יהיה מעל לחומה אבל זה הכדורגל. אני שמח שהשחקנים עבדו, לא היה פער בין הקבוצות, לא ראו מי מהליגה הלאומית ומי מליגת העל. היינו במשחק ולא עשינו את זה. היינו יכולים להבקיע, המשחק היה שלנו".

 

מהלך המשחק

14': לאחר דקות של לחץ איימו הזהובים לראשונה על שערו של יניב והבה. אסי בלדוט הרים טוב משמאל, משה ביטון התרומם גבוה ומ-10 מטרים נגח כדור שחלף מעל המסגרת.


משה ביטון מנסה לעבור את שי פטלק (אלי אלגרט)

 

26': יחיאל צגאי נותר לבדו מול דלה איינוגבה אך הניסיון שלו להקפיץ את הכדור מעל 'החתול המעופף' לא עלה יפה. החמצה ענקית של קשר אשקלון.

 

30': צגאי הפעלתן המשיך להתל בשחקני ההגנה של בני יהודה והגבהה טובה שלו מימין מצאה את ראשו של דידי אונגר, אלא שהנגיחה של האחרון פגעה בגופו של כפיר אדרי ולא סיכנה את איינוגבה.

 

46': קובי דג'אני בעט חזק מקצה הרחבה, הכדור הכניע את איינוגבה אך החטיא בסנטימטרים את השער.


איינוגבה ואדרי. בני יהודה לא הבריקה במחצית הראשונה (אלי אלגרט) 

 

56': גלבאן בעט בסיבוב לשער, הכדור הגיע למשה ביטון שמחמישה מטרים בעט לשמיים.

 

57': דג'אני שוב אילץ את איינוגבה לעבוד, הפעם בבעיטה מ-20 מטרים, השוער הניגרי הדף טוב.

 

58': המשחק התעורר לו. אלירן עטר סובב כדור נהדר מ-20 מטרים, והבה הדף בקצות האצבעות לקרן.


משה ביטון ויניב והבה מתעופפים לעבר הכדור (אלי אלגרט)

 

72': משה ביטון חטף כדור מהגנת אשקלון ובעט חזק מעשרה מטרים, והבה היה במקום והדף טוב.

 

74': גול! 0:1 לבני יהודה. כדור חופשי נהדר של פדרו גלאבן מ-20 מטרים נחת בפינה השמאלית של יניב והבה, שאפילו לא זז.


"הם לא הגיעו להזדמנויות - וכבשו ממצב נייח. מלמיליאן (אלי אלגרט) 

 

90': מיכאל זנדברג החמיץ הזדמנות להכפיל את התוצאה לאחר שבעט מעשרה מטרים לשמיים.

 

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, אביב חדד, איבן גרידו, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד (עומרי אפק, 88'), אסי בלדוט (מיכאל זנדברג, 65'), פדרו גלבאן, משה ביטון (לירוי צעירי, 80') ואלירן עטר.

 

הפועל אשקלון: יניב והבה, רן קוז'וק, יוסי ביטון, יניב אלול, שוקי נגר, שי פטלק, איב פז (עומרי רון, 76'), קובי דג'אני, דידי אונגר, יחיאל צגאי, אריק רומאו (בריאן מן, 80').


פורסם לראשונה 23/03/2010 17:45

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיא לוזון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים