כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תיעוד דרמטי • כמו בסין

מחזה בלהות: שוטרים עוצרים חשוד בקורונה

מראות מעולם אחר: בתיעוד שמופץ בשעה האחרונה ברשת, נראים שוטרים עוצרים בכוח מפר צו בידוד בתל אביב. השוטרים נראים לא ממוגנים מפני הנגיף למעט כפפות לידיהם. בהמשך נראים שוטרים מיוחדים מוגנים לחלוטין באים לסייע במעצר. בנוסף, לא נראה כי השוטרים פעלו להרחיק את העוברים והשבים מסכנת ההידבקות • צפו בתיעוד הדרמטי

מחזה בלהות: שוטרים עוצרים חשוד בקורונה
מעצר מפר צו בידוד. אילוסטרציה צילום: צילום מסך

הבוקר (שישי) התקבל דיווח ממאבטחים בתחנת רכבת ההגנה בת"א, על אדם חשוד שתקף אותם. עם קבלת הדיווח הגיעו למקום שוטרים ובבדיקת זהותו של החשוד - התברר כי הוא אמור לשהות בבידוד בית מכיוון ששב מחו"ל לאחרונה, זאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

ממשטרת ישראל נמסר ל'בחדרי חרדים' כי החשוד סירב להוראת השוטרים להיכנס לניידת המשטרתית, בכדי שיסיעו אותו בבטחה לביתו, ואף ניסה ללכת מהמקום ולהתקרב לעוברי אורח. משלא נשמע להוראות השוטרים והתנגד למעצרו בכוח, השוטרים נאלצו להשתלט עליו והוא נלקח בחזרה לבידוד. דיווח על פרטי המקרה הועבר למשרד הבריאות ונפתחה חקירה במשטרה.

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם את הצילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל [email protected]

"אנו קוראים לציבור לגלות אחריות ולהישמע להוראות ולהנחיות משרד הבריאות לבידוד ביתי למי ששב מחו"ל או בא במגע עם חולים. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות בפעילות אכיפה מוגברת במישור הגלוי והסמוי נגד מפרי צווי בידוד ובכלל, הכל במטרה למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל ולשמור על שלום הציבור ובריאותו" נמסר מהמשטרה.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד