בשורה מבית החולים פוריה: שיפור במצבו של נהג התיירים שנדבק בקורונה

מצבם של שני חולי קורונה המאושפזים בפוריה - הוטב • מצבו של נהג האוטובוס שהסיע צליינים יוונים מוגדר בינוני וכעת הוא כבר נושם בכוחות עצמו

ביה"ח פדה-פוריה // צילום: גיל אליהו - ג'יני

במרכז הרפואי פדה-פדיה שבטבריה עדכנו היום (שישי) על שיפור במצבם של חולי הקורונה המאושפזים במקום. לאחר שנרשמה הידרדרות במצבו של נהג האוטובוס ממזרח ירושלים, שהסיע את קבוצת הצליינים היוונים שאובחנו כנשאים, הבוקר מעדכנים בבית החולים כי מצבו בינוני והוא כבר אינו מונשם.

הנהג הגיע בשבוע שעבר לחדר המיון בבית החולים כשהוא סובל מחום וקשיי נשימה, ולאור החשד שנדבק בקורונה - הועבר מיד לבידוד. מאז שאושפז, החלה החמרה חריפה במצבו, שהלך והתייצב. במשרד הבריאות מסרו כי הוא בא במגע גם עם תיירים מספרד, גרמניה ומדינות נוספות. 

עוד בנושא: 

• ממרום גולן ועד מצפה רמון: כל החולים, כל המסלולים

• כך נדבק התינוק בן חצי שנה בקורונה

• מספר הנדבקים בקורונה בישראל זינק ל-126; 949 רופאים בבידוד

בתוך כך, במרכז הרפואי מסרו כי מצבה של חולה מספר 99, התיירת בת ה-70 מאריזונה, ארה"ב, מוגדר בינוני ו"ניתן לדווח על שיפור קל". בבית החולים דיווחו כי בעלה, שטייל איתה, נבדק לקורונה ותוצאות הבדיקה שלו נמצאו שליליות. 

•  כל העדכונים על התפשטות הקורונה - בערוץ המיוחד

הבוקר עדכן משרד הבריאות כי מספר הנדבקים בקורונה בישראל עלה ל-126. על פי הודעת המשרד, 119 מהנדבקים במצב קל, חמישה מהם באורח בינוני ושניים קשה. המאושפזים שביניהם מפוזרים בין בתי החולים ברחבי הארץ - מצפון ועד דרום. כמו כן, במשרד מסרו כי 2,479 מבין עובדי מערכת הבריאות בישראל נמצאים בבידוד, מתוכם 949 רופאים. אתמול דווח על תינוק בן חצי שנה ונער בן 17 שנדבקו בנגיף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר