כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לאחר ההידבקות בשיבא

ארגון הרופאים: חייבים להגן על צוותי הרפואה

ד"ר זאב פלדמן, יו"ר ארגון רופאי המדינה אומר כי "חייבים לדאוג להגנה של צוותי הרפואה על מנת להתמודד עם הקורונה"

ארגון הרופאים: חייבים להגן על צוותי הרפואה
קורונה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר שהיום דווח כי רופא בבית החולים שיבא תל השומר אובחן כחולה קורונה, בארגון הרופאים חוששים מהידבקויות נוספות של רופאים והם דורשים עזרה בהתמודדות.

ד"ר זאב פלדמן, יו"ר ארגון רופאי המדינה: "חייבים לדאוג להגנה של צוותי הרפואה על מנת להתמודד עם הקורונה".

"אנו נמצאים בעיצומו של אחד האתגרים הגדולים בפניהם עמדה מערכת הבריאות בישראל מעודה. ההתמודדות הלאומית, הכלכלית ובעיקר הבריאותית עקב התפשטות נגיף הקורונה משפיעה על כלל תושבות ותושבי ישראל", אמר ד"ר זאב פלדמן , מנהל היחידה לנוירוכירורגיה ילדים בשיבא , יו"ר ארגון רופאי המדינה וסגן יו"ר הר"י . "אנחנו, צוותי הרפואה, נמצאים בלב הסערה. אזרחיות ואזרחי ישראל מצפים מאתנו להעניק להם את הטיפול הרפואי המיטבי, ואנחנו מצפים ממדינת ישראל שתספק לנו את הציוד, את המיגון, וכמובן את ההנחיה המקצועית המיטבית לדרך בה עלינו לטפל בחולות ובחולים תוך שמירה על בטיחותנו".

לדבריו "אנו מצפים ממנהלי בתי החולים לפעול על מנת למזער את סיכון חשיפת הצוותים לזיהום, הן בבחירת אתרי הטיפול והן באבטחת מלאי ציוד המיגון הדרוש. אנו מצפים ממשרד הבריאות לפקח על בתי החולים ולוודא שאכן כך הם פני הדברים".

ד"ר פלדמן הוסיף כי ״במחסור הקיים בתקני רופאים , בעומס העבודה הקשה בו אנו עובדים, כל רופא שידבק במהלך משבר הקורונה יחליש את יכולתה של ישראל להתמודד מיטבית עם הנגיף ועם הטיפול השוטף בצרכי בריאותם של תושבי ישראל שלא עוצרים מלכת גם בימי קורונה אלה.״

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד