מעצר האב החשוד ברצח בתו הוארך ב-10 ימים; שמו הותר לפרסום

בית המשפט האריך את מעצרו של ברק בן עמי, האב החשוד שדקר למוות את בתו בת ה-10 חודשים ופצע קשה את אשתו ואת בתו השנייה. במשטרה נבדק אם המניע הוא רצון האישה לעזוב אותו

זמן צפייה: 02:13

הרצח בהוד השרון: בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (ראשון) בעשרה ימים את מעצרו של החשוד בדקירה למוות של בתו בת העשרה חודשים ופציעת אשתו ובתו השנייה בסוף השבוע. זאת למרות שהמשטרה ביקשה היום (ראשון) להאריך את המעצר ב-15 ימים נוספים. כמו כן, הותר לפרסום כי שמו הוא ברק בן עמי. במשטרה נבדקת האפשרות כי המניע לרצח הוא רצון האישה לסיים את מערכת היחסים עמו.

בתוך כך, משתפר מצבה של האם, שעל פי החשד נדקרה ונפצעה קשה על ידי בעלה, והיא עודכנה על ידי הצוות של בית החולים בילינסון בפתח תקווה על מות בתה התינוקת. האישה עודכנה גם במצבה של בתה הבכורה בת השלוש, שממשיך להיות קשה בזמן שהיא מאושפזת במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

הנגיף מתפשט: בתוך שעות – ארבעה חולים בקורונה אובחנו בישראל

פרשת איסוף המידע: יועצו הבכיר של גנץ הגיש תלונה ליועמ"ש

מקורבי רה"מ פנו לגורמים במשותפת: "התנגדו לחוקים נגד נתניהו"

אירוע דקירה בהוד השרון
''הלם לכולם''. זירת אירוע דקירה בהוד השרון | צילום: חדשות 13

הסבתא, שנכדתה נרצחה ובתה נדקרה, מסרה באמצעות גורמי בית החולים: "עבר עלינו אסון נוראי, ואנחנו מבקשים את השקט לנסות לעכל ולהתאושש". בהמשך תישקל האפשרות להעביר אותה למרכז הרפואי מאיר כדי שתהיה בסמוך לבתה בת השלוש שמאושפזת עדיין במצב קשה במחלקת בטיפול נמרץ.

אתמול נחקר האב לראשונה, זאת לאחר ששוחרר מבית החולים שבו אושפז לאחר שניסה להתאבד. לדברי המשטרה, בחקירתו אמר לשוטרים כי הוא מבולבל, לא מבין מה הוא עשה ולא הפסיק לבכות. עוד נמסר כי הוא אמר: "אני יודע שאני עשיתי את זה, אני מבולבל, אני יודע שעשיתי מעשה נוראי. אבל אני לא יודע למה".

אירוע דקירה בהוד השרון
אירוע הדקירה בהוד השרון | צילום: חדשות 13

על פי החשד, אבי המשפחה בן ה-33 דקר את שלוש בנות משפחתו ולאחר מכן ניסה להתאבד. המשפחה אינה מוכרת לרווחה, אך אחת השכנות אמרה לחדשות 13 כי היחסים בין בני הזוג לא היו טובים.

צוות מד"א שהגיע למקום, לאחר שקרובת משפחה דיווחה על האירוע, ביצע פעולות החייאה בתינוקת, שהייתה מחוסרת הכרה, ופינה אותה ואת אחותה לבית החולים מאיר. האם פונתה לבית החולים בילינסון. אתמול הודיע בית החולים כי מצבה של האם השתפר מעט, היא לא כבר מונשמת, נמצאת בטיפול נמרץ ומצבה מוגדר קשה אך יציב.

חובש מד"א שהגיע לזירה, עידו שיף, סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים יחד עם המשטרה. בחצר הבית שכבה האישה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגופה. פרמדיק מד"א החל בטיפול מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ואני המשכתי לתוך הדירה, הביאו אליי ילדה בת 3 שהייתה בהכרה, ביצעתי בדיקה ראשונית והענקנו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום מסכן חיים".

"באחד החדרים בבית ראיתי את הפעוטה שהייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ ביצענו בה פעולות החייאה והיא פונתה ראשון במצב קריטי לבית החולים מאיר הסמוך", הוסיף חובש מד"א. "דקות בודדות לאחר מכן האישה והילדה שנפצעו קשה פונו גם כן לבתי החולים כשמצבם יציב והגבר פונה במצב קל".