שתף קטע נבחר

בתום קרב מאכזב: אדסאניה שמר על התואר

האלוף במשקל בינוני ויואל רומרו היו פסיביים וכמעט לא החליפו חבטות, השופטים הכריעו את ההתמודדות לקול שריקות הבוז. ז'אנג ווילי גברה על יוהנה ינג'ייצ'יק

האלוף במשקל בינוני ב-UFC, ישראל אדסאניה, ויואל רומרו איכזבו הבוקר (ראשון) עם קרב פסיבי והססני, בסיומו הראשון שמר על התואר לאחר החלטת שופטים בפה אחד. אדסאניה נשאר בלתי מנוצח ועלה למאזן 0:19 בקריירה.

 

 

45 השניות הראשונות היו הזויות: רומרו הקובני פשוט עמד בזירה ולא זז, אדסאניה רקד סביבו וניסה להבין מי נגד מי. למרות זאת, את המכה הראשונה המשמעותית הנחית רומרו שנכנס חזק עם שמאלית היישר לפנים של אדסאניה. ההמשך היה של האלוף שהיה קצת יותר פעיל עם בעיטות קטלניות לרגליים שהאטו את הקובני - אבל לא יותר מזה.

 

ישראל אדסאניה (צילום: AFP)
אדסאניה ורומרו מחליפים מהלומות(צילום: AFP)

 

השופטים ניקדו את הקרב 47:48, 47:48, 46:49 לזכות הניו זילנדי ממוצא ניגרי שעשה לקהל אצבע משולשת בסיום בשל שריקות הבוז לאורך הקרב וגם בסופו. "תראו איך הוא צולע, הרגליים לא משקרות", הצביע אדסאניה על רומרו. "זו קלישאה אבל עשיתי את מה שאני צריך לעשות. כל עוד השופטים לא מקשיבים לקהל זה בסדר".

 

בשורה הראשונה ישב המתחרה הבא שלו, פאולו קוסטה הבלתי מנוצח שכרגע פצוע ואמור לפגוש את האלוף כשיחזור. אדסאניה (30) טען לפני הקרב מול רומרו שהוא חייב לנצח את הקובני הוותיק בשביל המורשת ולמרות שלא הרשים, עבר את המשוכה בשלום.

 

יואל רומרו (צילום: רויטרס)
הפסיד בפעם השלישית ברציפות. רומרו(צילום: רויטרס)

 

רומרו (42), שירד למאזן של 5:13, הפסיד בפעם השלישית ברציפות ורביעית בחמשת הקרבות האחרונים - כולם בהחלטת שופטים.

 

בקרב נהדר בן חמישה סיבובים, האלופה הסינית ז'אנג ווילי גברה בהחלטת שופטים חצויה על יוהנה ינג'ייצ'יק הפולנייה ושמרה על התואר במשקל קש. זו הייתה ההגנה הראשונה על החגורה של הסינית שעלתה למאזן של 1:21.

 

בגלל נגיף הקורונה, ז'אנג נאלצה לעזוב את מדינתה בתחילת פברואר ולנדוד: "כולם יודעים שקשה להתמודד עם הווירוס, במיוחד בארצי, אבל המצב שם משתפר וביחד ננצח את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים