אין יותר כתובת לוקר אישית לצרכנים: חברת בוקסיט (boxit) הפסיקה את שירות מיי בוקסיט (My Boxit), שאפשר לצרכנים לקנות באתרי סחר אלקטרוני באמצעות הזנת כתובת של אתר לוקרים במקום כתובת בית הצרכן.
כך, הצרכן קיבל את החבילה ישירות ללוקר, שהוא תא דואר שהגישה אליו היא באמצעות סיסמא. במסגרת השירות, המשלוח היה מגיע לדואר ישראל ומשם בוקסיט היתה משנעת אותו ללוקר. הלקוח היה מקבל סמס עם קוד גישה ללוקר ומחיר השירות עמד על 15 שקל. החבילה המתינה יומיים בלוקר, עד שהחברה הוסיפה גם נקודות מסירה ללוקרים, שם החבילה המתינה ללקוחות כשבוע.
השירות יופסק בסוף אפריל אם כי יש לקוחות שימשיכו להשתמש בשירות עד למציאת פתרון אחר עבורם. הוא בוטל משום שחלה ירידה בביקוש והן משום שבוקסיט התקשתה לעקוב אחרי החבילות שנשלחו דרך דואר ישראל. לפי החברה, הפניות לשירות, שהושק ב-2015 הלכו והתמעטו מאלפי חבילות לעשרות ביום.
החברה השיקה לאחרונה שירות חדש, במסגרתו אתרי אינטרנט שונים כדוגמת אייהרב, שולחים ישירות דרך בוקסיט, לעיתים ללוקרים ולעיתים לנקודות מסירה אחרות. הלקוח מזין באתר את כתובתו (לא כתובת לוקרים, בניגוד לעבר) והוא מקבל אפשרות לשלוח דרך בוקסיט. אם בחר בבוקסיט הוא כעת יכול לבחור בנקודת המסירה המתאימה לו ביותר באזור לפי הכתובת שהזין. לחברה יש כ-600 נקודות מסירה ומתווספות לה 10 נקודות מסירה בשבוע.
מחברת בוקסיט נמסר בתגובה כי "שירותי איסוף המשלוחים דרך לוקרים ונקודות המסירה של Boxit ממשיכים לצמוח. אנו ממשיכים להגדיל את מספר נקודות האיסוף והחלוקה שלנו (למעלה מ-600 נקודות ברחבי הארץ) יחד עם עיבוי שרותי המסירה והרחבת שרותי Box2Box, המאפשר משלוח חבילות ישיר מהיר ובטוח, ‏מנקודת שירות בוקסיט אחת לאחרת. השקת שירות Box2Box בחצי השני של 2019 הינה חלק מההתאמות הנעשות בשרותי Boxit על מנת לצרכי הלקוחות הרוכשים באינטרנט ולגידול פעילות".