"אין סוף לשאלות": הסיפור והמסתורין מאחורי חייה של עפרה חזה

תמלילים מחקירת המשטרה וחבריה של הזמרת המוכרת חושפים את קשריה האישיים עם עשירי עולם, בהם דונלד טראמפ, ומי שלבסוף הפך לבעלה. "חיכתה למישהו שיאהב אותה בזכות עצמה" • חלק ב'

זמן צפייה: 13:08

תמלילים מחקירת המשטרה של מי שהייתה חברה ורופאת הנשים של עפרה חזה, ד"ר מימי הטמן, וכן עדויות של חבריה של הזמרת חושפים קשרים עם שועי עולם, והחיים יוצאי הדופן שהיו לזמרת. "תמיד יהיו שאלות. אין סוף לשאלות", אמרה הזמרת בריאיון שבו נשאלה על חייה האישיים ומדוע אינה מביאה ילדים לעולם.

אשר ראובני, אמרגן ומפיק, סיפר: "תשמע, הרבה יותר נסתר מהגלוי. היו הרבה סודות והרבה סיפורים שירדו איתה לקבר".

לא רק מותה של עפרה היה דרמטי, גם חייה היו כאלה. הילדה שהתחילה בסדנת התאטרון של שכונת התקווה הגיעה לפסגות שאף אומן ישראלי לא הגיע לפניה. היא הייתה מועמדת לגראמי, מחוזרת על ידי גדולי עולם בהם גם כוכב הרוק מיק ג'אגר. היא הכירה את דונלד טראמפ כפי שנראה עוד רגע והקסימה מיליונים ברחבי העולם.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"לא תיארתי שמצבה ידרדר כך": תמלילי חקירת מותה של עפרה חזה

היום: תיק עפרה חזה – עדויות חדשות על תעלומת מותה של הזמרת

"מישהו הולך תמיד איתה": עשרים שנה למותה של עפרה חזה

עפרה חזה ובעלה דורון אשכנזי
עפרה חזה ובעלה דורון אשכנזי | צילום: חדשות 13

ד"ר  הטמן, הגניקולוגית וחברתה הקרובה, סיפרה לאנשי המשטרה על חייה של הזמרת: "עפרה סיפרה לי על הקשרים שלה עם בחורים שונים מהחברה הגבוהה. לדוגמה פעם היא סיפרה לי שהכירה מישהו דרך המיליונר דונלד טראמפ. היו לה הרבה מחזרים עשירים".

בשנות הצלחתה הגדולות, עפרה מרבה לשהות בחו"ל. היא גרה בבוורלי הילס, מופיעה על הבמות הכי נחשבות, ונמצאת בשיא הצלחתה. באחד הראיונות בטלוויזיה האמריקנית, נשאלה :"המוזיקה שלך מושפעת מאוד מהאישיות שלך וממקום מוצאך, נכון?" והיא השיבה: "זה מזרח ומערב יחד".

עפרה חזה
עפרה חזה | צילום: חדשות 13

בהתייחס ליחסיה של הזמרת עם המנהל האומנותי שלה, בצלאצל אלוני, אמר ראובני: "הוא מידר אותה. היא לא הייתה באה למסיבות יום הולדת, להשקות, לא היית רואה אותה בברים, לא היית רואה אותה עם גבר". ד"ר הטמן, הוסיפה בעת חקירתה ואמרה: "באותן שיחות היא הייתה מתלוננת שבצלאל אומר שאין שום סיכוי שבארץ היא תמצא מישהו, כי ירצו רק את כספה. היא אמרה שהיא מחכה ליום שבו מישהו ירצה אותה בגלל שהיא עפרה, ולא עפרה חזה".

שי כרם, לשעבר עיתונאי "ידיעות אחרונות" ומקורב לחזה, אמר: "ואז הגיע דורון, ובפעם הראשונה היא פתאום חוותה, בגיל 38, מה שילדה בת 18 מרגישה, אהבה אמיתית". עוד הוסיף ואמר: "תמיד נשים מאוד מצליחות, עשירות ומפורסמות נופלות עם סוג של גברים שהם קצת נוכלים, קצת חומדים את כספן, קצת קולטים את תמימותן"