שתף קטע נבחר

היגוואין: "לא ייתכן שניתן ליריבות ליצור מצבים"

חלוץ ריאל מדריד מרוצה מהניצחון 1:3 על ספורטינג חיחון, אבל טוען שקבוצתו זקוקה לשיפור במשחק ההגנה. ואן דר וארט על שער השיוויון מעורר המחלוקת: "הכדור שיחק ביד"

"הכי חשוב זה שניצחנו, אבל אנחנו צריכים עדיין לשפר מספר דברים". כך אמר חלוץ ריאל מדריד, גונסאלו היגוואין, שכבש אמש (ש') את השער השלישי (הגיע ל-20 כיבושים העונה) בניצחון של ריאל מדריד 1:3 על ספורטינג חיחון, והמשיך בכושר המצוין בו הוא נמצא.

 

הניצחון במחזור ה-27 בליגה הספרדית העניק לריאל שלוש נקודות יתרון בראש הטבלה על פני ברצלונה, אשר תשחק היום מול סראגוסה. היגוואין ציין: "לא יכול להיות שניתן ליריבה ליצור כל כך הרבה הזדמנויות. נשארו 12 משחקים עד לסיום העונה וזה חיוני מבחינתנו לא לפשל, מכיוון שאלו משחקים מכריעים על מנת להישאר במקום הראשון".

 

היגוואין הוסיף לגבי החלק ההתקפי: "אנחנו צריכים להמשיך כך, במחצית השניה הטובה שלנו יכולנו לכבוש יותר שערים". על המאבק על מלכות השערים אמר הארגנטינאי: "חסרים לי עוד שניים על מנת לעבור את הכמות שכבשתי בעונה שעברה וזו המטרה שלי, אבל הדבר הכי חשוב זה לעזור לקבוצה".

 

היגוואין התייחס לתמיכת האוהדים לאחר ההדחה מליגת האלופות: "עברנו שבוע קשה ואנחנו מתגברים על מה שקרה. הכי חשוב זה שהאוהדים תומכים ונותנים כוח לשחקנים ולצוות המקצועי. הכל כבר נשכח וצריך להתרכז בליגה. ניצחנו, לקחנו שלוש נקודות ועכשיו צריך להתרכז במאבק עם ברצלונה".

 

רפאל ואן דר וארט, אשר כבש שער שיוויון מעורר מחלוקת, טען לאחר המשחק: "היתה יד קטנה, אבל הכדור שיחק ביד ולא היד בכדור". זאת, לאחר שבמהלך המשחק אמר ההולנדי לשחקנים כי עצר את הכדור עם בטנו לפני הבעיטה. שוער ספורטינג חיחון, חואן פאבלו: "אני נשבע בחיים שלי שהוא נגע ביד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גונסאלו היגוואין
צילום: AFP
מומלצים