בחירות 2020

ליצמן וגפני: "שנצליח בגדול בעזרת השם"

"התשובה להשפלות של ליברמן ולפיד זה להצביע", כך אמר השר ליצמן לאחר ההצבעה. ח"כ גפני אמר כי הוא מקווה שמי שהוביל את עם ישראל למערכת בחירות מיותרת ישלם את המחיר (חדשות)

ליצמן וגפני, הבוקר (צילום: ללא קרדיט)

יו"ר 'יהדות התורה' שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הצביעו הבוקר (שני) בקלפיות הסמוכות לביתם ולאחר מכן הביעו תקווה כי תוקם ממשלה לאחר הבחירות.

ליצמן אמר לאחר ההצבעה כי "הצבעה ליהדות התורה היא התשובה לכל ההסתה וההכפשות נגדנו מליברמן ולפיד. הציבור שלנו נשמע לרבותיו ואני קורא לכולם להצביע ולהגדיל את כוחה של יהדות התורה בפתק ג'. כל פתק ג בקלפי זה חיזוק לימין. אנו מתפללים ומייחלים לניצחון גדול בעזרת השם".

גפני מצביע

על נגיף הקורונה אמר ליצמן כי "אני קורא לכל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע בבחירות ללא חשש מהקורונה. משרד הבריאות שולט במצב ואנו מסדרים גם למבודדים אפשרות להצביע בקלפיות ייעודיות. כלל הציבור שיבואו להצביע ללא כל חשש או היסוס.

"יש להיזהר מהודעות פייק ניוז במהלך היום הזה. רק משרד הבריאות אחראי להודיע על נושא הקורונה, ועדת הבחירות המרכזית יחד עם משטרת ישראל ישמרו על כך".

ליצמן לאחר ההצבעה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח"כ גפני אמר לאחר ההצבעה כי "אני מקווה שזה הבחירות האחרונות בסבב הזה. מי שהוביל את עם ישראל למערכת בחירות מיותרת עשה נזק גדול למדינת ישראל ואני מקוה שהוא ישלם את המחיר על זה. שיהיה קידוש השם ושנצליח בגדול בעזרת השם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר