הקונספירציה של גנץ

האשמה: "נתניהו משבש את הבחירות באמצעות הקורונה"

ח"כ בני גנץ, מאשים כעת את מפלגת הליכוד והעומד בראשה בנימין נתניהו, כי בכוונה הפיצו על חשד לקורונה בגבעתיים - מעוז של מפלגתו כחול לבן: "לא להאמין לשקרים שלהם" (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הטוויטר הרשמי)

שעות לא רבות לפני פתיחת הקלפיות, והאווירה מתחממת: יו"ר מפלגת כחול לבן ומועמדה לראשות הממשלה, ח"כ בני גנץ, מאשים כעת (ראשון) את ראש הממשלה נתניהו ומפלגתו הליכוד בניסיון מכוון לשבש את ההצבעה, וזאת באמצעות הפצת 'פייק ניוז' על נגיף הקורונה.

"שיטת הקורונה: כך מתכוון נתניהו למנוע מכם לצאת ולהצביע – אני מבקש שתקראו ותשתפו", פתח גנץ את הפוסט שפרסם, והמשיך: "הבוקר התפרסמה ידיעה על חשד לקורונה בגבעתיים. כמובן שהידיעה הזו הופרכה על ידי משרד הבריאות במהירות הבזק לאחר שנקבע שלא היו דברים מעולם".

לדבריו, "זה לא הפריע לתועמלני הליכוד לקדם בכל הכוח ולפמפם את המסר שיש קורונה בגבעתיים. שאלתם את עצמכם למה דווקא גבעתיים? כי גבעתיים היא מעוז של כחול לבן. וזה בדיוק מה שנתניהו מתכוון לעשות מחר. הוא מתכוון לשבש את יום הבחירות, להפיץ פייק ניוז בכל אזור שמזוהה עם כחול לבן כדי להשאיר אתכם בבית. בלי גבולות ובלי קווים אדומים".

נתניהו, במרכז המידע על הנגיף (צילום: דוברות מד"א)

"הוא מבין", טוען גנץ, "שאם תצאו להצביע - ננצח, ולכן יעשה הכל כדי שתשבו בבית. התשובה שלנו לזה היא אחת: לא להאמין לשקרים שלהם. לא לסמסים, לא להודעות פייק. בכל מקום שיש ספק אנחנו נהיה כאן כדי לסייע".

ולסיום: "כתבו לנו על כל חשש להפצת פייק ניוז ביום הבחירות באינבוקס בפייסבוק שלי ואנחנו נדאג להזים את השמועות. השקרנים ומפיצי הפייק ניוז לא ינצחו. נצא כולנו להצביע כי אם הוא יקבל מנדט אחד יותר, הוא יישאר. כחול לבן בקלפי או ארדואן בבלפור".

מהליכוד נמסר בתגובה להאשמותיו: "גנץ מקשקש. ימצאו חיסון לקורונה לפני שהוא ימצא דרך להקים ממשלה בלי אחמד טיבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר