שתף קטע נבחר

קלינגר: "הגביע יותר חשוב מהמשחק הערב"

מאמן הפועל תל אביב חגג את ההעפלה לפלייאוף העליון, אבל מסתכל לקראת המפגש מול רעננה ברבע הגמר: "כל עוד לא נאבקים על כרטיס לאירופה הפלייאוף לא אותו הדבר". מימר: "אנחנו היינו יותר ראויים לעלות"

ביום שהגיע ניר קלינגר להפועל תל אביב, ספק אם מישהו בכלל פינטז שאת העונה הסדירה האדומים יסיימו עם כרטיס לפלייאוף העליון – אבל המאמן לא יצא בהצהרות, אסף לאט לאט את הנקודות והערב (שבת) השלים את העבודה עם 1:2 על הפועל חדרה ומקום חמישי בסיום העונה הסדירה.

 

"ספגנו שער שאנחנו רגילים לתת, לפני המחצית. בחדר ההלבשה זה לא נראה טוב, כולם נראו עצבניים ולחוצים, ניסינו להוריד את רמת העצבים", אמר קלינגר בסיום. "היו לנו כמה שחקנים שנתנו משחק חלש מאוד, אחרים היו מצוינים. אני שמח ששמרנו על קור רוח, היינו בהאזנה למשחק השני, לא נולדנו היום. שמח שעשינו את העבודה שלנו".

 

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א חוגגים(צילום: ראובן שוורץ)

על ההחלטה לתת לאריק ינקו את המקום בהרכב על חשבון יואב ג'רפי הוסיף: "יש לי שני שוערים טובים, זו מתנה. שניהם, כשהיינו צריכים אותם, היו שם. את ההחלטות שלי אני מקבל על סמך תחושות בטן ועל דברים שאני מרגיש וכשאני רואה את ההתנהלות של האנשים. חשבתי שכדאי לשמור על אריק ברוטציה כדי שיהיו לנו שני שוערים חיים, שמח שההחלטה שלי התבררה כנכונה. המזל הולך עם הטובים".

 

על הביקורות נגדו בימים האחרונים: "שמעתי את הרחשים, לא חושב שזה מופרך וזה לא בא משום מקום. כשהגענו למועדון רצינו רק לשרוד קודם. היינו במצב קטטוני, המטרה הייתה להישאר בליגת העל. כשהתוצאות הגיעו, גם המטרות השתנו. אני אף פעם לא מחפש להתחמק".

 

"המשחק ביום רביעי הרבה יותר חשוב לי, הרבה יותר מאתגר אותי מהמשחק שהיה הערב. בפלייאוף העליון כל עוד אתה לא נאבק על כרטיס לאירופה, זה לא אותו הדבר. אנחנו נלך לפלייאוף העליון ונעשה את העבודה שלנו עם האווירה והמשחקים הגדולים. למה יצאו בוזגלו ודמארי? חשבנו להחליף אותם כדי שיהיו טריים ליום רביעי".

 

על הגלישה אחרי שער הניצחון של אלטמן: "רציתי לבטא את השמחה וההערכה שלי לשחקנים ולכוכב שלנו, יש לנו כוכב אחד כזה – עומרי אלטמן שכבש שער קלאץ'".

 

עומרי אלטמן חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
הגיבור הגדול של הפועל. אלטמן(צילום: ראובן שוורץ)

 

אלטמן עצמו אמר: "אנחנו מאוד שמחים, השגנו את המטרה הראשונה שלנו. נתכונן למטרות הבאות, קודם כל הגביע – שזה חשוב מאוד. אני חושב שזה משמח מאוד את כל מי שבמועדון. התחלנו בדרך לא כל כך נעימה. ידענו לצאת ממשברים לא נעימים, כאפות שקיבלנו. קלינגר? אין ספק שייאמר לזכותו שהוא הביא לפה שינוי ניכר. שאפו לכולם".

 

מימר היה מאוכזב מאוד שהקבוצה שלו החמיצה את הכרטיס: "לא מי שראוי נמצא בפלייאוף העליון, אלא מי שלא ראוי נמצא שם. נתנו משחק ענק, היינו צריכים לנצח, אנחנו קבוצת פלייאוף למרות שאנחנו לא שם. המזל ניצח את היכולת".

 

המאמן הוסיף: "אנחנו צריכים להתאושש קודם כל מהדבר הזה, חדרה לא סתם נמצאת במקום שהיא נמצאת. אנחנו נמשיך להוכיח שחדרה ראויה לליגת העל ולמקומות הכי גבוהים בליגת העל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניר קלינגר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים