יום רביעי, 22.05.2024 שעה 02:22

ספיצ'קוב: גאה בהישגים שהבאתי למדינת ישראל

הגולשת על השגת הכרטיס לטוקיו: "הוכחתי שבעזרת עבודה קשה אני נמצאת ברמה גבוהה, נוי נגעה בגלשן שלי בצורה לא חוקית". באיגוד גיבו את ספיצ'קוב

|
קטי ספיצ'קוב (באדיבות איגוד השייט)
קטי ספיצ'קוב (באדיבות איגוד השייט)

אחרי הדרמה בשיוט המדליות באליפות העולם וטענתה של נוי דריהן לפיה קטי ספיצ’קוב הפריע לה בפתיחת השיוט ומנעה ממנה זכייה בתואר אלופת העולם וכן את הכרטיס לטוקיו 2020, הגולשת שלקחה את הכרטיס בסופו של דבר הגיבה וגם שיתפה את תחושותיה לגבי ההשתתפות באולימפיאדה. 

“אני מתרגשת להיות הנציגה האולימפית של ישראל בטוקיו 2020. הוכחתי שבעזרת עבודה קשה ודבקות במטרה אני נמצאת ברמה העולמית הכי גבוהה שאפשר והוכחתי זאת בארבעת תחרויות המבחן. גאה לייצג את מדינת ישראל ואעשה את הכי טוב שאפשר כהכנה למשחקים בקיץ הקרוב”, שיתפה ספיצ’קוב

האירוע השנוי במחלוקת בין ספיצ'קוב לדריהן

“מה שמעניין בענף השייט הוא שחשוב להיות טוב בכל תנאי הרוח (מחלשה עד חזקה) כי אין לדעת מה יהיה בתחרות. אליפות העולם התאפיינה בתנאים של רוח חזקה , מה שנתן יתרון לבנות הגדולות פיזית ונוי בהחלט הציגה יכולות גבוהות ברוחות החזקות (דבר שלא הפתיע את מי שעוקב אחריי השיט מקרוב) התחרות הייתה ברמה גבוהה אך לצערי לא הייתה לי את ההזדמנות להתחרות שוב נגד אלופת העולם אשתקד יונג שו לו - הגולשת הסינית, ומקווה שאוכל לפגוש אותה לפני המשחקים האולימפיים”. 

“בקשר לתקרית עם נוי ועם כל הכבוד לגל פרידמן, יש שופטים בינלאומיים שנמצאים במים בשיוט המדליות והם אלה שנותנים את ההחלטה לגבי החוקים בזמן אמת. לפי החלטתם ולפי חוקי השייט נוי נגעה בגלשן שלי בצורה לא חוקית ולכן הייתה צריכה לבצע עונש. אני גאה בכל תחרויות המבחן שעשיתי וגאה בהישגים שהבאתי למדינת ישראל ובדרך שלי ומבקשת כעת את השקט להתאמן ולהתרכז במטרה האמיתית - המשחקים האולימפיים”.

נוי דריהן וקטי ספיצ'קוב (ROBERT HAJDUK - RSX CLASS ו-SAILING ENERGY)נוי דריהן וקטי ספיצ'קוב (ROBERT HAJDUK - RSX CLASS ו-SAILING ENERGY)

באיגוד השייט הישראלי מגבים את קטי ספיצ’קוב, שתהיה זו שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים. אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של איגוד השייט, התייחס לתחרות ואמר: "סיימנו את אליפות העולם עם תוצאות מרשימות, בראשן מדליית הארד של נוי דריהן. תחרויות המבחן לקביעת הנציגים האולימפיים הסתיימו. הייתי נוכח לאורך כל התחרות, הספורטאים התנהגו בצורה ספורטיבית וערכית ואני שולל כל טענה להתנהגות לא ספורטיבית”.

“קטי ספיצ'קוב הפליגה בצורה חוקית לגמרי וזכתה בניצחון במבחנים האולימפיים בצורה חוקית ומכובדת. אצלנו מנצחים ומפסידים בים. נוי עשתה אליפות עולם מדהימה והשיגה הישג שיא. כל הכבוד!".

יו”ר איגוד השייט גילי אמיר הוסיף: "לנוי מגיע כל הכבוד על תחרות מדהימה. נכחתי בסירה יחד עם אלי צוקרמן בזמן הזינוק לשיוט המדליות ולא ראינו משהו לא תקין בהתנהלותה של קטי. בהמשך, הערעור של נוי נגד קטי נדחה על ידי ועדת התחרות. אם נוי תרצה לערער על תוצאת המבחנים לטוקיו היא תוכל לעשות זאת בארץ מול הערכאה השיפוטית של איגוד השייט".

נוי דריהן (איגוד השייט)נוי דריהן (איגוד השייט)

בינתיים מאמנת נבחרת גלישת הרוח לנשים, לי קורזיץ, פרגנה לנוי דריהן: “אין לתאר את האושר הזה. מרגישה גאה בנוי ובבנות הנבחרת. לא ייאמן מה עברתן ביחד ואיזו חברות ופרגון. זכות גדולה להיות המאמנת שלכן ושוב לראות מדליה של עבודה קשה. תודה ענקית, מורידה את הכובע. נוי, את שווה זהב”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */