שתף קטע נבחר

יאניס עונה להארדן: "יש עוד צדדים במשחק שלי חוץ מכוח"

אחרי שכוכב יוסטון עקץ את ה-MVP על זה שהוא משתמש בנתוניו הפיזיים כדי להטביע, ואין לו כישרון, היווני ענה. וגם: ההישג ההיסטורי של הגריק פריק

מילווקי רשמה הלילה (בין שישי לשבת) ניצחון ענק 86:133 על אוקלהומה סיטי ת'אנדר והעלתה את מאזנה ל-8:51, הטוב ב-NBA. יאניס אנדטוקומבו להט עם 32 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-27 דקות בלבד. זה משחק תשיעי שלו העונה שהוא קולע 30 או יותר בפחות מ-30 דקות, הכי הרבה לשחקן בליגה מאז שהוכנס שעון הקליעות בעונת 1954/55.

 

בסיום, העיתונאים שאלו את הגריק פריק בעיקר על הביקורת של ג'יימס הארדן כלפי משחקו ("הלוואי והייתי 2.13 מ', רץ ומטביע. אין צורך בכישרון במצב הזה"), אז הוא ענה: "המשחק שלי לא מתבסס רק על כוח, זה בטוח. הגעתי לליגה בגיל 18 ושקלתי 81 ק"ג בלבד (שוקל כיום 110), אז הייתי צריך לפתח דברים אחרים".

 

הארדן מול יאניס (צילום: AP)
הארדן מול יאניס(צילום: AP)

 

עוד אמר יאניס בנושא: "ברור שיש מצבים שאתה חייב להתחזק. כל הגדולים עשו זאת, לברון, ג'ורדן, קובי, שאקיל. הם היו חזקים בצורה מטורפת. ככה הרגישו אותם בצבע. אבל כן פיתחתי זריקה לחצי מרחק, לשלוש, אני חוסם ומסתובב, וגם מוסר".

 

כל הסאגה בין הארדן לאנדטוקומבו החלה אחרי שפורוורד מילווקי אמר בצחוק במהלך בחירת הקבוצות לאולסטאר כי הוא היה מעדיף את קמבה ווקר מבוסטון על הארדן כי הוא צריך "מישהו שימסור את הכדור". עוד לפני הניצחון על אוקלהומה, אנדטוקומבו דיבר עם התקשורת על הנושא, ואמר: "אין ביני לבין הארדן משחקים של חתול ועכבר. מעולם לא ניסיתי לפגוע במישהו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
יאניס אנדטוקומבו, ג'יימס הארדן
צילום: AP
מומלצים