שתף קטע נבחר

יצחקי: "אם נשחק כך מול מכבי - זה לא ייגמר טוב"

כובש השלושער של בית"ר ירושלים ב-1:3 על הפועל רעננה חושב כבר למשחק ביום רביעי בגביע. אמסלם: "לא ידענו כמה קשה יהיה". וזאנה: "שחקנים נמצאים בלחץ"

למרות פיגור מוקדם, ואחרי שהזיעה לא מעט, בית"ר ירושלים רשמה הערב (ש') ניצחון רביעי ברציפות, 1:3 על הפועל רעננה. "היה משחק קשה מאוד, באמת לא ידענו כמה", הודה בסיום המאמן המנצח דוד אמסלם, והתייחס למפגש מול מכבי ת"א בגביע ביום רביעי: "יהיה משחק קשה מאוד. כבר אמרתי - מעניין בטוח יהיה".

 

 

כובש השלושער ברק יצחקי, הוסיף: "ניצחנו, אבל לא שיחקנו טוב. אם נשחק מול מכבי כמו במחצית הראשונה היום, זה לא ייגמר טוב. לא זילזלנו ברעננה, אבל כנראה היתה ירידת מתח. מזל שדוד אמסלם החזיר אותנו לקרקע".

 

מאמן בית"ר, דוד אמסלם: "ציפינו למשחק קשה, אבל לא הפנמנו זאת. אני שמח שהצלחנו לחזור ליכולת שאיפיינה אותנו בשבועות האחרונים. לא פתחתי עם עידן טל, כי הוא לא הרגיש טוב לפני המשחק, היה מצונן וכאב לו הגב. טוב בשבילו שנכנס בחצי השני, נתן משחק ראוי והיה מצויין.

 

"המחצית השניה היתה בשליטה שלנו, למעט מספר התקפות של רעננה. מגיע לשחקנים כל הקרדיט. בנאדו נפצע בהתחלה, היינו צריכים לעשות חילוף מוקדם וספגנו שער, שהכניס אותם למוטיבציה גבוהה. אפשר לומר כל הכבוד לרעננה, אבל עשינו את העבודה בשבוע קריטי מאוד ונבוא מוכנים למשחקים הבאים.


איתן טיבי מחפש את הדרך לשער רעננה (צילום: יועד כהן)

 

"אני לא יודע אם הניצחון הבטיח לנו את הפלייאוף העליון. נותרו עוד שלושה משחקים לסיום הסיבוב, אני עובר משחק אחרי משחק, וההתמודדות שלנו בפלייאוף העליון אינה סופית וסגורה". על המאמן החדש, שמעון הדרי: "הוא חלק בלתי נפרד מהצוות. מהרגע שהוא סגר עם קורנפיין הוא עוד מאמן בקבוצה, ואני סומך עליו במאה אחוז".

 

חוזהו של הדרי יעבור בתחילת השבוע ברשות לבקרת תקציבים, וביום ד' הוא צפוי לעמוד על הקווים יחד עם אמסלם. אריק בנאדו, שהוחלף במחצית הראשונה, טופל ונזקק לשלושה תפרים בשפתו.

 

מנגד, ברעננה מאוכזבים אחרי ההפסד השביעי ברציפות. "במחצית הראשונה היינו במשחק, אבל לאחר מכן חזרנו אחורה", הסביר המאמן עמי וזאנה. "זאת למרות שרצינו לדחוף קדימה ולתקוף את היריבה. זו היתה טעות חמורה שלנו ושילמנו עליה".


טוטו תמוז וגיל קופר (צילום: יועד כהן) 

 

"האם רעננה יכולה עוד להישאר? אני מאמין שכן", הוסיף וזאנה, שגם לו אין עדיין תעודת פרו. "אנחנו מחכים לניצחון שידחוף אותנו קדימה".

 

המאמן סיכם: "שחקנים נמצאים בלחץ. נהיה חייבים לנצח את הפועל ר"ג כי החבל מתהדק. לשמחתי יש קיזוז נקודות והכל יוכרע בניצחון אחד בפלייאוף התחתון". מי ירשם כבעל תעודת הפרו בנועלת הטבלה? במועדון ימנו אחד כזה בימים הקרובים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים