זאת רק הייתה שאלה של זמן עד שהמקפלות מ"ארץ נהדרת" יעשו את צעדיהן הראשונים בפוליטיקה הישראלית. בקליפ חדש שהועלה לאחרונה לאתר שיתוף הסרטים 'יו טיוב' ניתן לראות כי נתניהו וברק תפסו את מקומן של המוכרות השנונות וגם הם מתעקשים - אל תגעו במקופלים!

בסרטון שהופץ על ידי תנועת 'שלום עכשיו' ניתן לראות את שני המנהיגים מקפלים חולצות ועליהן סיסמאות פוליטיות. נשיא ארצות הברית ברק אובמה מגיע למקום כדי לקנות חולצה עם הכיתוב "תהליך שלום", אך נתניהו וברק מסרבים: "אל תיגע בהתנחלויות... אה במקופלים", ונפרדים בברכת "אוקיי אממ יאללה ביי".

"לא משנה אם אתה ימין או שמאל - זה קורע מצחוק"

אסף בילט, במאי הסרטון, סיפר לחדשות 2 באינטרנט כי "נושא "המקפלות" די חם עכשיו, אז החלטנו להרים סרטון מתאים. צילמנו את זה בלילה אחד כדי להספיק להרים את זה מהר אבל עדיין לשמור על אווירת 'ארץ נהדרת'. יש כבר אלפי צפיות וזה רץ יפה מאד בפייסבוק. לא משנה מה הדעה שלך, ימין או שמאל, לראות את ביבי וברק במסיכות מקפלים טי-שירטים - זה קורע מצחוק".  

"נפל לנו האסימון כששמענו את השיר ב'ארץ נהדרת'", מסרה נורית בלטיאנסקי, מנהלת פעילות האינטרנט של שלום עכשיו. "אנחנו מחפשים כבר הרבה זמן איך לפרוץ ולהגיע לעוד קהלים, ומצד שני לחזור ולמצב את עצמנו כשמאל ציוני - כלומר שהאינטרס שלו הוא האינטרס הישראלי. ואז חשבתי על הדברים האלה שמקפלים לנו ושמים על המדף".

"אז יש פה גם ניסיון לעשות משהו מספיק מצחיק ונחמד כדי שאנשים יעבירו את זה הלאה", הוסיפו ב'שלום עכשיו', "וגם כמובן ניסיון להביא את המחאה הפוליטית האמיתית על כל מה שקורה בחוץ".

לחצו כאן לצפייה בקטע המקורי