יום שלישי, 04.06.2024 שעה 15:25
לוח משחקים
  • אטאלנטה
  • 0 - 3
  • באייר לברקוזן

יונייטד ואינטר עלו לשמינית, אייאקס וארסנל עפו

0:5 לאדומים, האיטלקים הסתפקו ב-1:2 על לודוגורץ, ביטון וצ'יבוטה שותפו. 1:2 על חטאפה לא הספיק להולנדים. אולימפיאקוס הדיחה את ארטטה בדקה ה-119

|
ספורט (מערכת ONE)
ספורט (מערכת ONE)

משחקי הגומלין של שלב 32 האחרונות בליגה האירופית נמשכו הערב (חמישי), כאשר שתיים מהפייבוריטיות ללכת עד הסוף במפעל, מנצ’סטר יונייטד ואינטר, עשו את העבודה ודילגו בקלילות לשמינית הגמר. אל האנגלים והאיטלקים הצטרפו גם חטאפה שעלתה למרות שהפסידה לאייאקס, סביליה שעשתה את העבודה מול קלוז’, שחטאר דונייצק שעלתה גם היא אחרי 3:3 משוגע מול בנפיקה בפורטוגל ופ.צ קופנהאגן, שהכניעה 1:3 את סלטיק ותהיה גם היא בין 16 האחרונות. ארסנל הודחה אחרי 2:1 לאולימפיאקוס בבית בהארכה, היוונים חגגו בזכות שער בדקה ה-119. 

מנצ’סטר יונייטד – קלאב ברוז’ 0:5 (1:6)

השדים האדומים סוף סוף סיפקו הצגה לקהל הביתי באולד טראפורד וזה לא היה ממש קשה כשהיריבה הנחותה ממול נאלצה להסתדר בעשרה שחקנים לאורך רוב שלבי המשחק אחרי שסימון דלי הורחק בדקה ה-23. זה היה אולי משחקו הטוב ביותר של פרד במנצ’סטר יונייטד, שכן הברזילאי הצטיין עם צמד ובישול. גם אודיון איגאלו (שער בכורה) וסקוט מקטומיניי הוסיפו בדרך ל-1:6 בסיכום שני המשחקים. 

בדקה ה-27, יונייטד עלתה ל-0:1: האנגלים קיבלו פנדל אחרי נגיעת יד ברחבה, ברונו פרננדש ניצל אותו כדי להרגיע את האולד טראפורד.  

בדקה ה-34, יונייטד עלתה ל-0:2: הכול הלך קל לשדים האדומים, ובעיקר לברונו פרננדש, שעם עוד פעולה אישית נפלאה מצא בכדור עומק של הפורטוגלי לחואן מאטה, הספרדי המשיך בנגיעה לאודיון איגTלו שמול רשת חשופה לא התבלבל וכבש את שערו הראשון במדי יונייטד.  

בדקה ה-41, יונייטד עלתה ל-0:3: המארחת המשיכה לעשות מה שהיא רוצה מול עשרת שחקני האורחת. פרד השאיר לאחור לסקוט מקטומיניי, שהגיח מאחור ובעט פס חכם בנגיעה לרשת.  

 

בדקה ה-82, יונייטד עלתה ל-0:4: ג’סי לינגארד חטף כדור, פרץ לרחבה ומסר לפרד, שכבש בקלילות את הרביעי. 

בדקה -93, יונייטד עלתה ל-0:5: חגיגה של השדים האדומים ושל פרד, שהשלים צמד עם בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה בסיום מהלך קבוצתי פנטסטי. 

אייאקס – חטאפה 1:2 (3:2)

גם עם יתרון 0:2, ספק אם רבים נתנו יותר מדי סיכוי לספרדים מול היוהאן קרויף ארנה הגועש שציפה לקאמבק מהקבוצה שלו. אלה שחלומות לחוד ומציאות לחוד, ושער מוקדם של חיימה מאטה הפך את המשימה של ההולנדים לקשה עד בלתי אפשרית. דנילו וקארל אייטינג עוד הצליחו להפיח תקווה ביציעים, אך זה היה מעט ומדי ומאוחר מדי עבור אלופת הולנד. מנגד, הספרדים ממשיכים במסע הקסם. 

בדקה ה-5, חטאפה עלתה ל-0:1: הספרדים עשו צעד משמעותי לעבר שמינית הגמר. כדור רוחב שהוגבה לרחבה מצא את חיימה מאטה, החלוץ ניצל בלבול בהגנה ההולנדית, הסתובב ובעט מקרוב כדור שטוח לרשת. 

בדקה ה-11, אייאקס חזרה ל-1:1: ההולנדים לא מרימים ידיים. דוני ואן דה ביק נכנס בצורה מצוינת לרחבה, הוציא כדור רוחב לדנילו שמול שער חשוף הטריף את האמסטרדם ארנה. 

בדקה ה-63, אייאקס עלתה ל-1:2: אלופת הולנד בדרך לקאמבק? קארל אייטינג סובב כדור חופשי מסף הרחבה לרשת. 

אינטר – לודוגורץ 1:2 (1:4)

לא נעים היה לראות את יציעי הג’וזפה מיאצה ריקים. בכל מקרה, גם בדלתיים סגורות הנראזורי ידעו לעשות את העבודה, כאשר כריסטיאנו ביראגי ורומלו לוקאקו הפכו יתרון מפתיע של אוליביירה סוזה. גם מול יציעים ריקים, מאוויס צ’יבוטה (30 דקות) ודן ביטון (7) לבטח לא ישכחו את המגע של הדשא במילאנו. 

בדקה ה-27, לודוגורץ עלתה ל-0:1: הבולגרים עלו ליתרון מפתיע. סיסיניו העביר כדור רוחב, אוליברייה סוזה ניער את ההגנה האיטלקית ובעט לרשת הגבוהה ופנימה. 

בדקה ה-32, אינטר השוותה ל-1:1: כריסטיאן אריקסן פרץ בצורה נהדרת במרכז המגרש והשארי את הכדור לכריסטיאנו ביראגי, שבנגיעה שלח פס לפינה הקרובה שהפתיע את השוער וחדר פנימה.  

בדקה ה-47, אינטר עלתה ל-1:2: הנראזורי השלימו מהפך אחרי דאבל פס מצוין בין רומלו לוקאקו לאלכסיס סאנצ’ס, הבלגי נגח, הכדור נהדף ע”י השוער ופגע בחזרה בראשו של החלוץ, שכבש את אחד השערים המצחיקים בקריירה שלו.   

ארסנל – אולימפיאקוס 2:1 (2:2)

אין יותר בעיטה בדלי מזה. הלונדונים נקלעו להארכה אחרי שהיוונים עלו ליתרון משער של פאפה סיסה בנגיחה בדקה ה-53. פייר אמריק אובמיאנג החזיר את החיוך לפנים של מיקל ארטטה עם מספרת שהלכה אל הרשת (113), אך המילה האחרונה הייתה של יוסף אל עראבי, שניצח לאולימפיאקוס את ההתמודדות ונתן לקבוצתו את הכרטיס לשמינית הגמר (119). אגב, אובמיאנג עוד הספיק לרשום החמצת ענק טרם שריקת הסיום באמירויות, החבורה באדום עפה בתום דרמה.

בדקה ה-53, אולימפיאקוס עלתה ל-0:1: הלם באמירויות. מתיו ולבואנה שם כדור קרן מושלם על הראש של פאפה סיסה, הסנגלי נגח מקרוב פנימה.  

דקה 113, ארסנל איזנה ל-1:1: הגיבור של התותחנים – פייר אמריק אובמיאנג הבקיע במספרת נהדרת ונתן שער סופר יקר למיקל ארטטה.

דקה 119, אולימפיאקוס עלתה ל-1:2: הלונדונים בהלם. יוסף אל עראבי דייק מקרוב והחזיר ליוונים את היתרון.

סביליה – קלוז’ 0:0 (1:1, סביליה בשמינית)

עוד תצוגה לא מרשימה של האנדלוסים, שכבר ראו איך המקום בשמינית בורח אחרי ששער של האורחת נפסל בטענת יד מוצדקת ע”י ה-VAR. בכל מקרה, המארחת הצליחה לשמור על התיקו המאופס עד לסיום וניצלה את שער החוץ מה-1:1 ברומניה במשחק הראשון כדי למצוא את מקומה בין 16 האחרונות. 

סלטיק – פ.צ קופנהאגן 3:1 (4:2)

אכזבה עצומה לסקוטים, שסיימו את דרכם במפעל למרות 1:1 במשחק הראשון בחוץ. הדנים עלו ליתרון עם מייקל סנטוס שכבש בדקה ה-51. הירוקים-לבנים חזרו לעיני הקהל הביתי עם אודסון אדוארד שדייק מהנקודה הלבנה (82). הגנת המארחת פשוט נעלמה בדקות הקריטיות ופפ ביל (85), יחד דאמה אנדוי (88) העניקו לקופנהאגן את הכרטיס לשמינית. ניר ביטון נותר על ספסל המפסידה לאורך כל ההתמודדות.

עוד כעת:

בנפיקה – שחטאר דונייצק 3:3 (5:4)
לבנפיקה: פיצי (9), רובן דיאס (36), רפא סילבה (47)
לשחטאר: רובן דיאס שער עצמי (12), טראס סטפננקו (49), אלאן פטריק (71)

אסור לפספס
נגןספיד משחזר את סרטון ההומלס של רונאלדו
ספיד משחזר את סרטון ההומלס של רונאלדו
נגןחוגג: ויניסיוס קפץ לאחוזה של דיג'יי חאלד
למה ויניסיוס קפץ לאחוזה של דיג'יי חאלד?
נגןכוכבי לברקוזן מפוצצים אחד את השני באתגר
כוכבי לברקוזן מפוצצים אחד את השני באתגר
נגןרונאלדו מלמד את טריקים את החברים בקבוצה
רונאלדו מלמד טריקים את החברים בקבוצה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */