שתף קטע נבחר

בניטס: "לא הייתי מחליף את טורס ברוני"

מאמן ליברפול סומך על החלוץ שחזר לכושר לקראת המשחק מול מנצ'סטר יונייטד: "הוא השחקן המוביל שלנו". פרגוסון מעודד מהחזרה של גיגס. אנצ'לוטי: "המטרה שלנו - לזכות בדאבל"

אוהדי ליברפול לא היו יכולים לבקש עיתוי טוב יותר לחזרה לכושר של פרננדו טורס. עושה רושם שהחלוץ הספרדי, שכבש צמד לרשת של ליל ביום ה' וסייע למרסיסייד להעפיל לרבע גמר הליגה האירופית, התגבר על הפציעות הטורדניות שפקדו אותו השנה ולמשחק ביום א' מול היריבה השנואה, מנצ'סטר יונייטד, הוא יגיע רעב מתמיד.

 

 

ערב המפגש המסקרן התעניינו כלי התקשורת באי הבריטי האם רפא בניטס היה מוכן להחליף את טורס בוויין רוני, שכבר כבש 32 שערים העונה. "האם הייתי מחליף בינהם? לא ממש", הבהיר המאמן, "שניהם שחקנים ענקיים, אבל פרננדו הוא השחקן המוביל שלנו, האוהדים אוהבים אותו ואנחנו מקווים להשאיר אותו שנים רבות במועדון".


אלכס פרגוסון. יש סולחה עם בניטס? (צילום: גטי אימג'ס)

 

בניטס לא הסתפק בדברים האלה והוסיף: "החשיבות שלו עבורנו היא עצומה. לולא הפציעות שלוף הפער מהצמרת לא היה כל כך גדול". באותה הזדמנות,

הספרדי גם הגיב ל"איתותי השלום" מצד אלכס פרגוסון, עימו הוא היה מסוכסך: "אמרנו הרבה דברים אחד על השני בעונה שעברה, אבל העונה הזו זה השתנה". מי שלא יהיה באולד טראפורד מחר הוא אלבט ריירה, שהושעה עד יום ב' בעקבותהדברים שאמר נגד המנג'ר שלו

 

החדשה הטובה עבור יונייטד היא חזרתו לסגל של ריאן גיגס, שנעדר מאז ה-10 בפברואר, אז שבר את ידו במשחק מול אסטון וילה. "הוא חזר, נראה טוב ורענן מתמיד", סיפר פרגי על הוולשי הוותיק. מי שייאלץ להמתין עם הקאמבק לקבוצה הראשונה הוא אואן הארגריבס, שאמנם חזר לשחק במדי קבוצת המילואים, אך במועדון חוששים לסכן אותו לאור העובדה שהוא נעדר מהמגרשים יותר משנה וחצי.

 

אצל צ'לסי, שתתארח אצל בלקבורן ביום א', מקווים להתאושש מההדחה מליגת האלופות. "המטרה שלנו היא לזכות בדאבל", הבהיר המאמן קרלו אנצ'לוטי, "אנחנו תלויים בעצמנו, אם ננצח את כל המשחקים עד סיום העונה, נשיג את המטרה". על הביקור של רומן אברמוביץ' במגרש האימונים ביום ה', אמר האיטלקי: "הוא הגיע לתמוך בשחקנים. כמובן שהוא היה מאוכזב, אבל הוא מבין שהדברים האלה יכולים לקרות". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רפא בניטס ופרננדו טורס
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים