שתף קטע נבחר

כדוריד: מכבי ראשל"צ הביסה את אס"א ת"א

21:31 לקבוצה של גלעד מאור באולם האוניברסיטה. הפועל ראשל"צ ניצחה 25:28 את מכבי ת"א. גביע האתגר לנשים: ישראל גברה 9:24 על מלטה

בתחילת השבוע הפסידה מכבי ראשון לציון בביתה 29:22 למכבי תל אביב, באחת ההפתעות של העונה, ונראה היה כי הקבוצה של גלעד מאור, האלופה להזכירכם, בדרך לאיבוד הכתר עוד לפני משחקי הגמר יד.

 

היום (ו') הוכיחו הצהובים מעיר היין כי עוד מוקדם מדי להספידם, אחרי שהגיעו למשחק יוקרתי מול אס"א תל אביב באוניברסיטה והנחילו לשחקנים של אולג בוטנקו תבוסה כואבת במיוחד - 21:31.

 

ראשון לציון שלטה במשחק החל מהדקה הראשונה, כשפתחה פער של 0:5 וסיימה את המחצית ב-8:16. יוהאן רושקה, הזר הרומני של הקבוצה, היה מצטיין המשחק עם עשרה שערים והוביל את המועדון לניצחון הגדול על מחזיקת הגביע הטריה.


רושקה. הוביל את הצהובים של גלעד מאור (באדיבות איגוד הכדוריד)

 

ראשון לציון עדיין שניה בטבלה עם 32 נקודות, לאחר שיריבתה העירונית, הפועל ראשון לציון, ניצחה בחוץ 25:28 (16:17) את מכבי ת"א. הצהובים מתל אביב לא שמרו על המומנטום מהניצחון על האלופה בתחילת השבוע, ואיבדו במחצית הראשונה בכרטיס אדום ישיר את שחקנם המרכזי ואדים ויריץ', שהתעמת עם שחקן באדום.

 

בזכות תוצאות הערב, נקבע כי אס"א ת"א תסיים שלישית בבית העליון ואילו מכבי ת"א תסיים רביעית. במחזור הבא, שיהיה האחרון לפני סדרות חצי הגמר יד, יאבקו על המקום הראשון בפלייאוף העליון מכבי (שתתמודד מול א.ס. רמת השרון) והפועל ראשל"צ (שתשחק מול אס"א ת"א, שניצחה אותה לאחרונה בגמר גביע המדינה), במשחקים שיקבעו מי מהן תפגוש את אס"א או מכבי ת"א בחצי הגמר יד.


מימון. בשבוע הבא הקרב על המקום הראשון (צילום: אלי אלגרט)

 

בבית התחתון ניצחה מ.כ. חולון 21:28 את מכבי רעננה, והבטיחה לעצמה את המקום העשירי בבית שמוביל למבחנים על הזכות לשחק בליגה הבכירה מול הקבוצה שבמקום השלישי בליגה הלאומית. הפועל רמת גן הפסידה בחוץ 35:29 למכבי קריית מוצקין, שהבטיחה את המקום הראשון בבית התחתון. ההפסד של רעננה מיקם אותה נקודה אחת בלבד מעל רמת גן האחרונה.

 

במחזור הבא תזדקק רעננה לתיקו או לניצחון על עירוני פתח תקווה, שכבר הבטיחה עונה נוספת בליגת העל, כדי לזכות בכרטיס השני למבחנים. רמת גן תזכה בכרטיס היקר רק אם תנצח את א.כ. נס ציונה, שכבר סיימה את העונה, ורק אם רעננה תפסיד.

 

גביע האתגר לנשים: העתודה לא התקשתה מול מלטה

טורניר גביע האתגר לנשים נפתח היום באולם הספורט בתיכון אהל שם ברמת גן, ונבחרת העתודה של ישראל, בהדרכתו של אמיתי דיין, לא התקשתה והביסה 9:24 את מלטה החלשה. במשחק השני בטורניר ניצחה קפריסין 27:28 את ארמניה, שתתמודד מחר (21:00, כניסה חופשית) מול ישראל.

 

הנבחרת שתסיים ראשונה בבית תתמודד בגמר טורניר האתגר מול הזוכה בבית השני בטורניר שיפתח באסטוניה בתחילת אפריל. משחק הגמר ייערך בדצמבר במסגרת אליפות אירופה לנשים בנורבגיה ובדנמרק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות איגוד הכדוריד
ג'ו מתתיה, מכבי ראשל"צ
באדיבות איגוד הכדוריד
מומלצים