שתף קטע נבחר

מבקהאם באהבה: "יש לי חברים אמיתיים במילאן"

הקשר האנגלי הפצוע, שיחמיץ את המשך העונה ולא ישחק במונדיאל, פנה לחבריו במילאן במכתב נרגש: "מקווה לשוב ולהיות חלק מהמועדון המדהים הזה"

"למאמני ולכל חברי, אני מאחל לכם הצלחה בהמשך העונה ואני מקווה שתחזירו הביתה את תואר האליפות". במילים אלה פתח היום (ו') דייויד בקהאם את מכתבו למאמנו במילאן, לאונרדו, ולחבריו בקבוצה.

 

 

כזכור, הקשר האנגלי קרע את גיד אכילס במשחק הניצחון של מילאן 0:1 מול קייבו ביום ראשון האחרון. השבוע עבר בקס ניתוח בפינלנד, כשעוד לפני כן היה ברור שהוא סיים את העונה וכי הוא לא יוכל גם להשתתף במונדיאל הקרוב בדרום אפריקה.


בקהאם. אחרי הכאב באה ההשלמה והראייה לעתיד (AP)

 

ההלם, הכאב והאכזבה ניכרו על פניו של בקהאם, שפרצופו הכואב התנוסס על כל שער בעיתון בריטי השבוע, כאשר הממלכה כולה, ואוהדיו הרבים בכל העולם, חלקו עמו את סבלו.

 

עם זאת, בקהאם כאמור שלח היום מכתב לחבריו במילאן, ומתוכנו ניתן ללמוד כי האנגלי לא מסתכל אחורה ופניו לעתיד לבוא. "אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה הנהדרת שהענקתם. ריגשתם אותי והוכחתם שיש לי חברים אמיתיים בקבוצה. אני מקווה לשחק עמכם שוב ולהיות חלק מהמועדון המדהים הזה", נאמר במכתב, שהסתיים במילים "תודה על כל האהדה, אני מאחל לכם בהצלחה. צ'או, דייויד".

 

את המכתב הקריא לשחקנים המאמן לאונרדו, בהפסקת אימון הקבוצה, שמתכוננת למשחק מול נאפולי ביום ראשון הקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים