שתף קטע נבחר

ונגר על ברצלונה: "לכל קבוצה יש סיכוי לנצח"

מנג'ר ארסנל מתכונן למפגש רבע הגמר מול בארסה: "לא נהיה הפייבוריטים, יהיו צמד משחקים מרתקים". הנרי: "אפילו לא יכול לחשוב איך ארגיש". פרגוסון לקראת באיירן: "ההיסטוריה מראה שיהיה קשה". רומינגה: "יונייטד פייבוריטית"

"אני מאמין שאנחנו לא נהיה הפייבורטים בהתמודדות, אבל אני מסתכל על זה כמשחק בו לכל קבוצה יש סיכוי לנצח", אמר ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, לאחר שקבוצתו הוגרלה לשחק מול ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות.

 

"ככה אנחנו צריכים לחשוב", המשיך המנג'ר הצרפתי של התותחנים. "כמובן שמדובר בקבוצה טובה, אבל גם אנחנו. יהיו צמד משחקים מעניינים ומרתקים, נצטרך לבוא עם האמונה והריכוז המתאימים".

 

מוקדם יותר החודש התייחס תיירי הנרי לאפשרות שיפגוש יחד עם ברצלונה את ארסנל, הקבוצה בה כיכב לאורך שנים ארוכות. "אהיה אוהד ארסנל עד שאמות, אני לא יכול אפילו לחשוב על איך ארגיש אם זה יקרה. כל הגרלה זה חוזר על עצמו, אני לא יכול לנשום עד שאני רואה שארסנל הוגרלה לשחק נגד קבוצה אחרת".


תיירי הנרי במדי ארסנל מול ברצלונה, הפעם זה הפוך (AP)

 

צ'יקי בגיריסטיין, המנהל הספורטיבי של בארסה: "זה יהיה רבע הגמר הכי מרהיב מבחינת כדורגל. מדובר בשתי קבוצות שמשחקות כדורגל פתוח ויהיה דו קרב עיקש על החזקת הכדור". רפאל יוסטה, סגן הנשיא: "אם נשיג תוצאה טובה בלונדון, האוהדים ישחקו תפקיד משמעותי בגומלין בספרד. אנחנו יודעים שנוכל לסמוך על השחקן ה-12 שלנו, האוהדים".

 

אלכס פרגוסון, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, דיבר על שחזור גמר 1998/99 מול באיירן מינכן: "היסטוריית המפגשים שלנו מול באיירן מצביעה על כך שזה יהיה קשה מאוד. תהיה אווירה נהדרת בשני המשחקים, יש להם אצטדיון נהדר ומגרש טוב. בתקווה שכל השחקנים שאנחנו צריכים יעמדו לרשותנו".


אריאן רובן, שמח על כך שקיבל את יונייטד? (רויטרס)

 

קארל היינץ רומינגה, יו"ר באיירן, הגדיר את ההגרלה של קבוצתו כ"קשה, אבל אטרקטיבית והוסיף: "מנצ'סטר מדורגת בצמרת, נצטרך לדחוף את עצמנו עד לקצה

היכולת ואפילו מעבר על מנת להעפיל. יונייטד היא הפייבוריטית, אבל כאן שוכן המפתח - לנסות ולהדיח את הפייבורטית".

 

אינטר קיבלה את ההגרלה הנוחה ביותר (צסק"א מוסקבה), אבל גם זה לא הרגיע את אנשיה. מנכ"ל הקבוצה, ארנסטו פאולילו, התייחס להגרלה: "רק לאחר המשחקים אפשר להגיד אם זאת הגרלה קלה. לא צפוי לנו משחק קל, זאת תהיה טעות לחשוב ככה. אסור לנו להקל ראש בצסק"א, הם נמצאים בתחילת העונה ברוסיה ומגיעים רעננים יותר מכל הקבוצות".

 

ז'אן-מיקל אלואה, נשיא ליון, המשיך בחגיגה הצרפתית לאחר שקבוצתו הגרילה את בורדו: "לפחות זה יבטיח שתהיה נציגה צרפתית בחצי הגמר, לראשונה מאז מונאקו ב-2004".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים