שתף קטע נבחר

בני יהודה: מהפכה בהרכב מול פ"ת

המאמן גיא לוזון יערוך ארבעה שינויים ב-11 מול מכבי פ"ת. הקבוצה ערכה אזכרה לקודריצקי ז"ל, אלמנתו: "תודה לבני יהודה שזוכרת אותו". פרדי דוד, שייחסר את סבסטיאן סנסוני ואסי משיח, יפתח עם קובי גנון כקשר אחורי

בני יהודה ערכה הבוקר (ו') את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה, שיתקיים מחר (ש', 19:00) באצטדיון בלומפילד. הזהובים, שמגיעים למשחק אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, רוצים לחזור אל מסלול הניצחונות וינסו לעשות כן דווקא מול האקסית המיתולוגית של המאמן גיא לוזון.

 

לוזון מתכן מהפכה בהרכב בעקבות התבוסה 4:0 להפועל תל אביב במחזור החולף, כאשר לא פחות מארבעה שינויים ייעשו ב-11 הפותחים מחר. על פי האימונים האחרונים מסתמן כי סיניה ליניץ' יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר חסן אבו זייד יפתח בקישור האחורי לצידו של מהראן ראדי. אבו זייד יקבל דקות ראשונות מאז שבר את אפו במשחק הגביע מול הפועל עכו.

 

עוז ראלי, ששיחק כקשר מול הפועל ת"א, יפתח בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של כפיר אדרי, שיירד לספסל. משה ביטון יפתח כחלוץ שני לצידו של אלירן עטר, ואילו אסי בלדוט ופדרו גלבאן יפתחו בקישור ההתקפי. עומרי אפק, שסיים לרצות עונש הרחקה, ימתין להזדמנות על הספסל, כמו גם הקשר מיכאל זנדברג. איציק עזוז, שהורחק בשבוע שעבר, ייחסר למאמן.


גיא לוזון, הוא ובני יהודה ינסו לחזור לתלם מול האקסית (אלי אלגרט)

 

את הבוקר פתחו השחקנים ואנשי המועדון עם אזכרה לשחקן העבר של בני יהודה, ניקולאי קודריצקי ז"ל, בהשתתפותן של אלמנתו ויקטוריה ובתו ואלרי. "אני רוצה להגיד תודה לבני יהודה שזוכרת אותו", אמרה ויקטוריה בטקס האזכרה למליאת 16 שנים למותו.

 

הרכב משוער: דלה איינוגבה; סיניסה ליניץ', דין מורי, איבן גרידו, עוז ראלי; מהראן ראדי, חסן אבו זייד, אסי בלדוט, פדרו גלבאן; משה ביטון, אלירן עטר.

 

דוד ייאלץ להסתדר ללא הקשרים האחוריים שלו

מן העבר השני, מכבי פ"ת מגיעה למשחק בתקופה נהדרת, אחרי שישה משחקים ללא הפסד. חניכיו של פרדי דוד רוצים לחזור לנצח מחר, אחרי שרצף של שלושה ניצחונות רצופים נקטע עם תיקו בדרבי בשבוע שעבר. המאמן ייחסר מחר את שני הקשרים האחוריים שלו - סבסטיאן סנסוני, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי, ואסי משיח, שירצה עונש הרחקה בעקבות חמישה כרטיסים צהובים.


פרדי דוד, מכבי פ"ת נמצאת בתקופה טובה (אורן אהרוני)

 

על פי האימונים האחרונים מסתמן כי דן רומן יפתח בקישור האחורי לצידו של קובי גנון, שאיבד לאחרונה את מקומו בעמדת המגן המשאלי לחיים מגרלשווילי. גנון

ישחק כקשר אחורי, כאשר מגרלשווילי ישמור על מקומו ב-11 של דוד. בחוד ימשיכו לקבל קרדיט הצעירים טל בן חיים ועומרי דמארי יחד עם דני פרדה.

 

דוד ישמור על המערך הקבוע של הקבוצה עם שלושה בלמים, כאשר מוראד מגמדוב, שהורחק השבוע מאחד האימונים לאחר שענה לדוד, יפתח בהרכב, כאשר בקבוצה שמו את האירוע הלא נעים מאחוריהם.

 

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ'; אורי אוזן, ניצן דמארי, מוראד מגמדוב, אבי יחיאל, חיים מגרלשווילי; דן רומן, קובי גנון, דני פרדה; טל בן חיים, עומר דמארי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
משה ביטון
צילום: עוז מועלם
מומלצים