שתף קטע נבחר

סוארס: "ב"ש יכולה לנצח את הפועל פ"ת"

הבלם הברזילאי רוצה נקודות גם מהביקור באורווה: "חשוב לסיים בשישייה הראשונה". רביבו חוזר, חדד: "מלחמה על ההרכב זה בריא". מחפוד: "זה משחק על החיים שלכם"

אחרי שבועיים שקטים באופן יחסי, בהפועל באר שבע מאמינים שהקבוצה עדיין יכולה לגנוב את המקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון. ביחס למשחק הניצחון על בני סכנין, לקראת ההתמודדות מול הפועל פתח תקווה מחר (שבת, 19:00, אצטדיון האורווה) צפוי המאמן ויקו חדד לבצע מספר שינויים בהרכב עם שובם לסגל של אייל שן ודוד רביבו.

 

חדד אמר לשחקנים: "זה שיש תחרות על ההרכב זה אחד הדברים הכי טובים עבור מאמן. זה אומר שהקבוצה בריאה". מי שלא ייכלל בסגל מחשש שפציעתו תחמיר לפני משחק הגביע מול עירוני רמת השרון באמצע השבוע, הוא מאור מליקסון, שדווקא חזר לאימונים מלאים והחלים מהפציעה בדרך.

 

חדד מתלבט בין שן ליוסי אופיר, בעוד מוחמד אדאמו צפוי לפתוח על חשבון משה אסולין בקישור האחורי ורביבו יעלה בקישור הקדמי, על חשבון גיל בלומשטיין. חדד מתלבט אם לפתוח עם חנן פדידה במקום אוהד קדוסי, שזכה לביקורת על אנוכיות מוגזמת מצידו, במשחק מול סכנין.


מוריירה וסוארס, מתקשרים בשלוש שפות (רועי עידן)

 

הבלם ויליאם סוארס ימשיך לקבל קרדיט והתייחס ליריבה בשבת: "כל המשחקים קשים, אבל אם משחקים טוב אז אפשר לקחת שלוש נקודות. אנחנו משחקים מצוין בשני המשחקים האחרונים, אז אפשר להגיע לפ"ת ולקחת נקודה או אפילו שלוש. אין סיבה שלא נוכל".

 

על שיתוף הפעולה בינו לבין בן ארצו דנילו מוריירה, אמר סוארס: "כשעובדים ביחד זה מאוד פשוט לשחק כדורגל. אני מדבר עם דנילו בשפות שונות ולא רק בפורטוגזית, אלא גם בעברית ובאנגלית. בשבילנו זה חשוב לסיים בשישייה הראשונה ואחרי זה נראה מה יהיה".

 

הרכב משוער: טברטקו קאלה; נדב כידר, דנילו מוריירה, ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; אייל שן (יוסי אופיר), מוחמד אדאמו, אביתר אילוז, דוד רביבו; חנן פדידה, ברק בדש.


יוסי שקל, יעמוד בין הקורות לקראת חידוש המו"מ (אורן אהרוני)

 

מחפוד: "זה משחק על החיים שלכם"

"אני רוצה שתגיעו למשחק הזה עם רמת מוכנות גבוה", כך דרש היום משחקניו מאמן פ"ת, אלי מחפוד. מי שיחמיץ בוודאות את ההתמודדות הוא הקשר שגיב כהן, שספג במשחק הדרבי מול מכבי כרטיס אדום.

 

מחפוד עבר עם שחקניו על שיטת המשחק של ב"ש: "מצפה לנו עכשיו סדרה של משחקים קשים ואנחנו חייבים לנצח בבית את ב"ש. אפשר להגיד שזה משחק על

החיים שלכם". במועדון מודעים היטב למשמעות המשחק ואמרו: "אנחנו חייבים לנצח, כי אם לא נעשה זאת נסתבך בצורה משמעותית".

 

בין הקורות יעמוד יוסי שקל, שצפוי להיפגש בשבוע הבא עם הנהלת הקבוצה בכדי להאריך את חוזהו. גל כהן, הסובל ממתיחה קלה, כשיר להתמודדות. בחוליה ההתקפית, ארמון בן נעים הצעיר עשוי להשתלב ב-11. אוסמן באשירו, שלא התאמן השבוע באופן סדיר, ככל הנראה יפתח על הספסל. לעומתו, בן ארצו איברהים בסיט, שחזר לאימונים רגילים אחרי היעדרות של שבועיים, כשיר וייתכן כי יפתח. גם אלנתן סלמי נמצא בתמונת ההרכב.

 

הרכב משוער: יוסי שקל; עמנואל מטיאס, גל כהן, דניאל אדו, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, ראובן עובד, אלי ביטון, גיא צרפתי, ארמון בן נעים; איברהים בסיט (אלנתן סלמי).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וויליאם סוארס
צילום: רועי עידן
מומלצים