נתניהו בישיבת חירום:

'השב"כ יפעל שהקורונה לא תפגע בבחירות'

בישיבת חירום שכינס ראש הממשלה נתניהו, בהשתתפות כלל הגורמים הקשורים לטיפול ומניעת התפשטות הקורונה בישראל, הביע חשש שגורמים זרים ינצלו את הנגיף כדי לשבש את הבחירות (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום (ראשון) הערכת מצב מיוחדת בנושא נגיף הקורונה בחמ"ל משרד הבריאות, עם שר הבריאות יעקב ליצמן, שרי ממשלה, מנכ"לי משרדים, ראש המל"ל וגורמים בכירים נוספים, במהלכה הביע חשש לניצול הנגיף כדי לשבש את הבחירות הקרובות.

הערכת המצב התקיימה בהמשך לדיונים האחרונים שקיים ראש הממשלה ולהערכות המצב השוטפות בנושא, וכן בשל ההתפתחויות האחרונות - בהן גילוי הנגיף בגופם של תיירים מדרום קוריאה שטיילו בכל רחבי ישראל.

בפתח הדיון אמר נתניהו: "אנחנו ממשיכים בהיערכות למניעת ההתפשטות של נגיף הקורונה בישראל. אנחנו מקיימים הערכות מצב יום-יומיות, ואני אמנה היום צוות שרים שיתכנס באופן יום-יומי כדי שיטפל באתגר הגדול הזה".

"אנחנו בוחנים כל הזמן את המדיניות שלנו, ואנחנו מתקנים אותה, ומתאימים לנסיבות המתפתחות. קודם כל, אנחנו מחמירים את הכניסה לישראל ממדינות נוספות. היום אנחנו נוסיף את אוסטרליה ואיטליה, בעת הצורך אנחנו נוסיף מדינות אחרות".

ראש הממשלה הזכיר: "אמרתי: היערכות יתר עדיפה על היערכות חסר. ישראל נהגה עד היום בצורה יותר מחמירה מכל המדינות, ואנחנו נמשיך לעשות מה שצריך כדי למנוע את התפשטות של הנגיף בישראל".

"אנחנו פרסמנו הנחיות גם לישראלים שחוזרים ארצה", הוסיף נתניהו, "ואנחנו דורשים עמידה קפדנית בהנחיות הללו שאנחנו מפרסמים לציבור בישראל. אנחנו גם כאן דורשים מהציבור לגלות אחריות מירבית. כל אחד - שימלא אחר ההוראות שניתנות על ידי משרד הבריאות".

עוד אמר ראש הממשלה, בהמשך לדברי השר לביטחון פנים גלעד ארדן כי יש למנוע הפצה של ידיעות כזב שעלולות לפגוע בטוהר הבחירות: "אני מבקש לערב אפילו את משטרת ישראל בעניין הזה, וגם את פעילות השב"כ; כל מיני גורמים, לרבות גורמים זרים, יכולים להתערב בדרך הזאת בבחירות, ויש לנו עניין לעצור את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר