שתף קטע נבחר

הגופייה של דוויין ווייד הופרשה: "מקווה שהשפעתי על אנשים"

מיאמי ערכה טקס מרגש לכוכב הגדול שלה. הוא בחר לעשות כבוד לקובי בראיינט: "הסתכלנו עליו כגיבור על"

 

גם לברון היה בין המברכים. צפו בסרטון המיוחד שהכינה מיאמי לווייד

 

מיאמי היט העלתה לפנות בוקר (בין שבת לראשון) את הגופייה של הכוכב הגדול ביותר של המועדון, דוויין ווייד, לתקרת האולם הביתי שלה, אמריקן איירליינס ארינה, במחצית המשחק מול קליבלנד (105:124). הגארד, שהגיע לאירוע עם כל בני משפחתו, וכשהוא לבוש בחליפה שחורה, הודה לכל מי שהיה חלק מהמסע האדיר שלו.

 

במהלך הטקס בחר ווייד להתייחס גם למוות הפתאומי של חברו הטוב, קובי בראיינט: "קובי אמר שהדבר הכי חשוב הוא להוות השראה לאנשים כדי שהם יהיו נהדרים בכל מה שיעשו. אני מקווה שהשפעתי עליכם האוהדים, תודה שנתתם לי להיות חלק מהמורשת שלכם. תדעו שאתם חלק גדול ממני".

 

טקס הפרישה של ווייד (צילום: MCT)
הגופייה של ווייד עולה לתקרת האולם(צילום: MCT)

טקס הפרישה של ווייד (צילום: MCT)
טקס הפרישה של ווייד(צילום: MCT)

 

עוד אמר ווייד: "ההשפעה שהייתה לקובי המנוח עליי ועל עוד הרבה אחרים, גורמת לך לשבת ולחשוב. החיים עוברים כל כך מהר. זה גורם לך ליהנות מכל רגע יותר, זה גורם לך לרצות ליצור יותר זיכרונות, וזה ללא ספק גורם לך לשים דבר בפרופורציות. כולנו הסתכלנו על קובי כגיבור-על".

 

כשהטקס הסתיים פנה ווייד לבנו זאיר, שמסומן כאחד הכישרונות הגדולים בכדורסל התיכונים בארצות הברית (משחק עם בנו של לברון ג'יימס בבית ספר בלוס אנג'לס), ואמר לו: "זהו, אני זז לך מהדרך".

 

טקס הפרישה של ווייד (צילום: EPA)
"כולנו הסתכלנו על קובי כגיבור על". ווייד במהלך הטקס(צילום: EPA)

 

ריילי (צילום: EPA)
ריילי. עשה כבוד לווייד(צילום: EPA)

 

ווייד, שנבחר על ידי ההיט במקום החמישי בדראפט האדיר של 2003, שהביא לליגה בין השאר את לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני וכריס בוש, זכה עם מיאמי בשלוש אליפויות (2006, 2012 ו-2013), נבחר ל-MPV של גמר הפלייאוף (2006), ויש לו גם 13 הופעות במשחק האולסטאר, וזכייה אחת ב-MVP (2010). במהלך הקריירה שלו קלע 23,165 נקודות (22 בממוצע למשחק), מסר 5,701 אסיסטים (5.4 למשחק) וקלט 4,933 ריבאונדים (4.7 למשחק). יש לו גם מדליית זהב אולימפית עם נבחרת ארצות הברית מבייג'ינג 2008 ואחת מארד מאתונה 2004.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים