שתף קטע נבחר

היום: הגרלת רבע וחצי גמר ליגת האלופות

סדר המשחקים ייקבע בצהריים (13:00). ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד עשויות להיות מוגרלות זו מול זו, מכיוון שהפעם לא יחולקו המתמודדות על פי דירוג. גם קבוצות מאותה המדינה יוכלו להיפגש. המתחרות יידעו את מי הן עשויות לפגוש בחצי הגמר

ממשיכים להילחם על התואר. אחרי שזהות שמונה העולות לרבע גמר ליגת האלופות התבררה אמש (ד') סופית, לאחר הנצחונות של ברצלונה ובורדו, תתקיים היום (ו') בצהריים הגרלת משחקי רבע הגמר.

 

בטקס ההגרלה, אשר יתקיים בשעה 13:00 שעון ישראל בניון שבשווייץ, יתברר לא רק סדר המשחקים בשלב הבא, אלא גם מי עשוייה להיות היריבה של כל קבוצה בשלב חצי הגמר.


יונייטד רוצה את הגביע שוב בידיים. וויין רוני (צילום: גטי אימג'ס) 

 

מלבד ברצלונה ובורדו עלו לרבע הגמר קודם לכן גם מנצ'סטר יונייטד, אינטר, ארסנל, באיירן מינכן, צסק"א מוסקבה וליון. את ההגרלה יבצעו מנכ"ל אופ"א,

העולות לרבע הגמר
מנצ'סטר יונייטד אינטר
באיירן מינכן צסק"א מוסקבה
ארסנל ברצלונה
ליון בורדו

ג'יאני אינפנטינו, ושגריר העיר מדריד שתארח את הגמר, כוכב העבר הספרדי אמיליו בוטרגניו.  

 

בניגוד לשלבים הקודמים, הפעם לא יחולקו הקבוצות למדורגות ולא מדורגות, כאשר קבוצות מאותה המדינה יוכלו להיות מוגרלות זו מול זו. משום כך עשוי להתקבל מפגש כל אנגלי למשל, בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל, כמו גם עימות שיהווה חזרה על גמר אשתקד, בין אלופות השניים האחרונות, יונייטד וברצלונה.

 

גם שלב רבע הגמר יתקיים במתכונת של שני משחקים, כאשר המשחקים הראשונים יתקיימו ב-30 וב-31 במרץ, בעוד שהגומלין ייערך ב-6 וב-7 באפריל. כאמור, המנצחות יידעו מראש נגד מי הן עשויות להתמודד בשלב חצי הגמר, אשר משחקיו הראשונים יתקיימו ב-20 וב-21 באפריל, בעוד שהגומלין ב-27 וה-28 באפריל. הגמר ישוחק בשבת, 22 במאי ב'סנטיאגו' ברנבאו' במדריד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים