רשת האופנה פוראוור 21 (Forever 21) ניצלה מפשיטת רגל, לאחר שנרכשה על ידי שלושה קונים המעוניינים להרחיב את הפעילות הבינלאומית של החברה. פוראוור 21 הגישה בקשה לפשיטת רגל בספטמבר האחרון, כתוצאה מהפסדים נרחבים בפעילותה הבינלאומית.
הבעלים החדשים - Authentic brands, Simon Property ו-Brookfield Property - מעוניינים לשמור את 448 סניפי הרשת בארה"ב בפעילות. Authentic Brands היא חברת ניהול מותג, Simon Property מפעילה קניונים ומרכזי קניות ו-Brookfiels property מנהלת נכסים מסחריים.
1 צפייה בגלריה
רשת האופנה פוראבר 21
רשת האופנה פוראבר 21
רשת האופנה פוראבר 21

תכשיטים, הנעלה ותיקים

כחלק ממתיחת הפנים של הרשת, בכוונת הבעלים החדשים להשיק ליינים רעננים של תכשיטים, הנעלה ותיקים. קמעונאית האופנה מחפשת גם מנכ"ל חדש שיוביל את החברה קדימה. בנוסף, הבעלים החדשים מעוניינים לעבוד עם שותפים קיימים וחדשים כדי להרחיב את הפעילות לאירופה, למזרח התיכון ולדרום מזרח אסיה, כמו גם לסין.

פוראוור 21 מונה כ-600 חנויות ברחבי 57 מדינות. בעת הגשת הבקשה לפשיטת רגל אשתקד, ציינה החברה כי היא מתכוונת לצאת מרוב הפעילות באסיה ובאירופה, אך תישאר במקסיקו ובאמריקה הלטינית. כמה אנליסטים אמרו אז כי הקמעונאית איבדה את דרכה וכוכבה דעך בקרב קונים צעירים בארה"ב, שמעדיפים בגדים זולים יותר. ממקום מושבה בלוס אנג'לס, הנהלת פוראוור 21, כמו רבות ממתחרותיה אשר פעילותן מצריכה חנויות פיזיות, נאבקת עם התחרות הגוברת מצד קמעונאים מקוונים.