צפו: "כך תיראה מלחמת גוג ומגוג"

הרב זמיר כהן מערוץ הידברות פרסם סרטון שבו טען כיצד תתרחש מלחמת העולם שתביא לגאולה • "האסלאם והנצרות ייאבקו כאן זו בזו", הוא מבשר

תמונת המחשה // צילום: AFP

ההיסטוריה המקראית שלנו מלאה בסיפורים על מלחמת גוג ומגוג. בתנ"ך, בגמרא ובספרי הרבנים שנכתבו במשך אלפי שנים דנים בשאלות מה יהיה בדיוק באותה מלחמה, שאמורה לסיים את כל המלחמות ולהביא לנו את המשיח.

הרב זמיר כהן מערוץ הידברות פרסם אתמול (רביעי) סרטון שבו הסביר כיצד לטענתו תתרחש מלחמה זו. "מנהיג נוצרי שיימאס לו ממה שקורה ויגבש סביבו את העולם הנוצרי, כלומר האסלאם יהפוך לגוש אחד והנצרות לגוש אחד. הם יבואו יחד נגד ישראל, אבל כשיבואוה - יפרוץ סכסוך ביניהם והם ייאבקו אחד בשני".

"רבי שמעון בר יוחאי מסביר כי עיקר מלחמת גוג ומגוג הוא לגרום לגויים לשלם על מה שעשו לנו, כל מה שהציקו לעם ישראל, והם הופכים לשני גושים ומכים אחד בשני", הוא אומר עוד בסרטון, שצבר אלפי לייקים ושיתופים. "אז למה צריך שיכו אחד את השני אצלנו. אומרת הגמרא שיש סתירה בנבואות האם ישראל תסבול או לא תסבול במלחמת גוג ומגוג. תלוי במעשיהם של ישראל – אם ישראל לא יהיה מתוקן, הקב"ה ישתמש במלחמה כדי להחזיר אותנו למסלול. לכן קוראים לזה חבלי משיח".
 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר