אילנה דיין מקבלת בימים האחרונים איומים על חייה ומסתובבת עם מאבטחים, זאת בעקבות כתבה על מאמן מכבי תל אביב, אבי נמני, שתשודר הערב ב"עובדה".

בשבועות האחרונים עבדה מערכת התוכנית על תחקיר אודות נמני וקשריו עם אוהדי הקבוצה. בעקבות התחקיר התקבלו למערכת "עובדה" איומים, שמצטרפים לאיומים נוספים שכתבו אוהדים בפורומים שונים באינטרנט. דיין ועיתונאי "עובדה" אריק וייס הונחו לנקוט צעדי זהירות שונים בהוראת המשטרה.

התחממות הגזרה הביאה את נמני לכתוב מכתב לאוהדים בו הוא קורא להם להימנע מגילויי אלימות. "אני קורא לכל מי שמכבי תל אביב יקרה לליבו להימנע מכל גילוי של אלימות - פיזי או מילולי. זה בדיוק מה שמבקשים אותם גורמים אינטרסנטיים המנהלים נגדי בחודשים האחרונים מסע תקשורתי על מנת לפגוע בי. בראש אותם גורמים עומד אדם שנמלט מהארץ ומנסה לנקום בי לאחר שסירבתי לדרישתו לכלול את אחיו בסגל הקבוצה. לצערי, מערכת 'עובדה' נפלה ברשתו של אותו נוכל, והדברים שהיא מפרסמת לא היו ולא נבראו.

אבי נמני בסיום הדרבי (צילום: אור שפונדר)
נמני. "עובדה" נפלה ברשת | צילום: אור שפונדר

"הדרך להתמודד עם ההשמצות הללו היא רק באמצעות מערכת בתי המשפט", מוסיף נמני במכתבו, "שהוכיחו בעבר כי הם אינם חוששים להגן על שמו הטוב של אדם, גם אם מדובר בעמידה מול מערכות בעלות עוצמה והשפעה. אני בטוח כי בית המשפט יפסוק שמדובר בעלילה. אני קורא שוב להימנע מכל גילוי של אלימות - פיזי או מילולי. אני שב וקורא לכל אחד מאלפי האוהדים לגלות איפוק ואורך רוח. האמת לצידנו, והאמת היא שתנצח. האלימות אינה דרכנו".

>> ראיון ראשון עם אלכס, החברה של רמי קלינשטיין