יעל שרר היא אחת הפעילות הבולטות בישראל בכל הנוגע לאלימות מינית וטיפול בנפגעות תקיפה מינית ואונס. היא הייתה מנכ"ל עמותת "אחת מתוך אחת" ובאוגוסט האחרון הקימה את "הלובי למלחמה באלימות מינית". שרר התפרסמה בשנת 2012 בעקבות הסרט "כביסה מלוכלכת", אותו ביימה, המגולל את סיפורה האישי ומציג את התהליך שעברה לאחר שהחליטה להגיש תביעה אזרחית תקדימית נגד אביה שהורשע שהתעלל בה מינית כילדה.

אלא שמסתבר שיש מי שחושבים שלמרות כל אלו עדיף שלא תדבר על זהותו של האיש שפגע בה. "שמעו סיפור, פונים אלי מהתכנית "פותחים יום" שאני אבוא להתראיין. הייתי אמורה לעלות היום אבל ביום ראשון מצלצלת אלי התחקירנית ומסבירה לי שהם התיעצו עם המחלקה המשפטית ואני יכולה להגיד בשידור שנפגעתי מינית, רק אסור לי להגיד שזה היה אבא שלי" כתבה שרר בסטטוס שפרסמה אתמול, "אחרי דיון סוער למדי שבו היא רשמה לעצמה להגיד להם שהם הורשע בפסק דין חלוט והיתה עתירה כנגד המדינה לפתוח דלתיים סגורות של התיק הפלילי ולבדוק מה זה 'כביסה מלוכלכת', היא ניתקה וקיבלתי טלפון מעורכת התכנית שהסבירה לי ש"אסור לך להגיד".

"הסברתי לה שעורכי הדין טועים במחלקה המשפטית של רשת ובהחלט מותר לי להגיד ואוהו כמה אני אומרת ודי לקשקש שאסור רק כי איזה עורך דין המציא איזה הגבלה, היא לא חלה עלי ואז, כן חברותים, אז ממש היא הסבירה לי שעורכי הדין המכובדים במחלקה המשפטית של רשת אמרו שאסור לי להגיד שאבא שלי פגע בי מינית כי, שימו לב 'הוא שילם את חובו לחברה'. אמרתי לה שאם אני לא אומרת, אני לא עולה לשידור" היא ממשיכה.

 
 
"רק שנבין כולנו: אם לא התלוננת את לא יכולה להגיד מי זה, אם הוא לא הורשע את לא יכולה להגיד מי זה, אבל גם אם הוא הורשע, ישב בכלא, עתרת נגד המדינה לפתוח דלתיים סגורות והתראיינת מאות פעמים כולל סרט תיעודי גם אז את לא יכולה להגיד מי זה כי, וואלק, עורכי דין צריכים ללמד אותי קצת מוסר ולהגיד לי נו נו נו. כי *מבחינתם* הוא כבר שילם, איזה כיף ועוד מוכנים לתת לי לעלות לטלויזיה, מוכנים להרשות לי ברוב חסדם" כתבה, "אפשר לחשוב שהם הראשונים שאני מתראיינת אצלם, יותר ערוץ הטלויזיה הראשון שמעסיק עורכי דין חובבנים שלא יודעים לעשות גוגל".
 
"אז בואו ניישר קו" היא מסכמת, "נפגעתי מינית, אבא שלי הוא זה שפגע בי. ועד שיקומו פה אלפי ומאות אלפי הא.נשים שנפגעו בתוך המשפחה וירגישו נח להגיד את זה, אני אמשיך להגיד את זה, אני אמשיך להנכיח את זה, אני אמשיך לדבר על זה, בלי להתבייש. אני יעל שרר, אבא שלי פגע בי מינית". 
 
רק בשעות הערב, ולאחר שהתעוררה סערה ציבורית ברשתות החברתיות שכללה, בין היתר, פנייה של mako לתגובה, פרסמה שרר שעורך התכנית צלצל אליה והתנצל.
 
מחברת יו. אר. הפקות נמסר: צר לנו על תחושותיה של יעל שרר, יחד עם זאת מעולם לא מנעה חברת ההפקה מנפגעות תקיפה מינית מלהציג את סיפורן בתוכנית ויעל עצמה התראיינה בנושא זה בתוכניתנו בעבר. אנחנו שמחים כי יושרו ההדורים ובימים הקרובים היא תתראיין שוב ותספר את סיפורה האישי, במגבלות הרלוונטיות. חברת יו. אר. הפקות עמדה ותמשיך לעמוד לצידם של נפגעות ונפגעי תקיפה מינית.