Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 15 בפברואר, 2020

מכת המחץ 7, מיסטר לינק, אפשר לנשום בשקט, מילים נרדפות, כוננות עם שחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכת המחץ 7 | Strike Back 7, ערוץ Yes VOD

המותחן רווי האדרנלין וחובק העולם, עם עלילות שנדמה שנלקחו מהכותרות העולמיות, חוזר בעונה חדשה ואחרונה, עם צוות הדור החדש של 'סקשן 20' כשבמרכז העלילה הצוות עומד בפני איומים ואויבים שונים.

10:00 מיסטר לינק | Missing Link, ערוץ Yes5 + ערוץ Hot Cinema3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 13 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 אפשר לנשום בשקט | And Breathe Normally | Andið Eðlilega, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 13 בפברואר, 2020, בערוץ Yes VOD

22:30 מילים נרדפות | Synonyms, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

זוכה פרס דב הזהב לסרט הטוב ביותר לשנת 2019. יואב הוא צעיר ישראלי שמגיע לפריז לדירה נטושה, ללא כל ציוד פרט לבגדיו וכמעט קופא למוות. זוג שכנים צעיר בשם אמיל וקרוליין מציל אותו ממוות ומאמץ אותו לדירתם. יואב מסרב לדבר בעברית, הוא מספר כי הוא שונא את המדינה בה גדל וטראומה שעבר בשירותו הצבאי מרחפת מעל התנהגותו. נטיותיו הפואטיות מרשימות את אמיל התומך בו כספית ויואב בתמורה מספר לו את סיפוריו. גם קרוליין נשאבת למשולש הזה ומתחילה בקשר עם יואב, המנסה למצוא את עצמו במדינה בה אין לו דבר. עם: תום מרסייה, לואיז שבילוט, קוונטין דולמייר. בימוי: נדב לפיד. 2019.

22:30 כוננות עם שחר | Zero Dark Thirty, ערוץ ההיסטוריה

מותחן עוצר נשימה המתאר את הרקע לתפיסתו של מנהיג אל קאעידה, בן לאדן, לאחר מצוד שהתפרש על פני עשור שלם, מהתקפות ה-11 בספטמבר ועד למותו בידי לוחמי קומדו ימי אמריקנים במאי 2011. במרכז הסרט סוכנת CIA, שמוצבת בפקיסטן, תופסת את ההובלה על המאמץ המודיעיני שמוביל בסופו של דבר לאיתורו של בן לאדן. עם: ג'סיקה צ'סטיין. בימוי: קת'רין ביגלו. ארה"ב, 2012.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן