מערכת ההגנה האווירית בסוריה יירטה כמה טילים ששוגרו לשטח המדינה מכיוון ישראל, כך דיווחו הלילה (בין חמישי לשישי) כלי תקשורת בסוריה. על פי הדיווחים בטלוויזיה הממשלתית ובאתר אלשרק אלווסט, הטילים שוגרו מרמת הגולן, מאזור משולש הגבולות בין ישראל, סוריה ולבנון, וכוונו אל עבר מטרות בקרבת דמשק. על פי דיווח של הארגון הסורי לזכויות אדם, 7 בני אדם נהרגו בתקיפה - ארבעה מהם אירנים ושלושה סורים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

התקיפה בוצעה על פי הדיווח באל-כיסווה, בבסיס המאכלס את המטה האירני בדרום סוריה. עוד עולה מהדיווח כי יעד התקיפה היה מחסני אמל"ח אירני, הממוקמים באזור נמל התעופה בדמשק. על פי הדיווחים, הטילים שוגרו ממטוסי קרב שלא חצו את הגבול לתוך סוריה. התקיפה בוצעה אחרי שמטוס מטען שככל הנראה הגיע מטהרן נחת בשדה התעופה. לפני כשבוע בוצעה באזור תקיפה נוספת שיוחסה לישראל, נגד המיליציות הפרו-אירניות.

לפני יומיים תועד מסוק קרב Mi-17 של צבא סוריה בעודו מופל בידי צבא טורקיה בקרבות באזור העיר אידליב במדינה. לתקרית קדמו דיווחים על הריגתם של חמישה חיילים טורקים והודעה טורקית לפיה הותקפו בתגובה כ-101 מטרות סוריות ברחבי המדינה. 

לפני חודש דווח על שלושה הרוגים בתקיפה שיוחסה לישראל סמוך לשדה התעופה T4 ליד חומס שבסוריה. לפי הדיווחים, הותקפו מחסני נשק אירניים וההרוגים הם אנשי מליציות אירניות. תחילה דיווחה הטלוויזיה הסורית כי התקיפה בוצעה באמצעות מל"טים וטילים שחלקם אף יורטו, אך בהמשך חזרה בה וטענה שהתקיפה בוצעה על ידי מטוסי קרב ששיגרו מספר טילים לעבר שדה התעופה.