שתף קטע נבחר

נשים: מכבי רמת חן החתימה את אייבורי לאטה

עדני דגן צירף את סגנית מלכת הסלים בעונה שעברה במקומה של מטליה בלווין המאכזבת. לאטה בת ה-24 כיכבה בחולון אשתקד וזכתה ב-2006 בתואר שחקנית השנה במכללות

72 שעות לפני שתפגוש את הפועל תל אביב ברבע גמר גביע המדינה, ביצעה מכבי רמת חן העברה משמעותית במיוחד. הקבוצה של עדני דגן החתימה את אייבורי לאטה, הסקוררית של אליצור חולון בעונה הקודמת, במקומה של מטליה בלווין.

 

לאטה (24, 1.68 מ') תשחק כבר ביום הראשון מול האדומות ותנסה להוביל את רמת חן לשלושה ניצחונות גביע בשבוע אחד, ולתואר ראשון מזה 27 שנים. הגארדית האמריקנית הובילה את חולון בעונה שעברה לפלייאוף העליון וסיימה כסגנית מלכת הסלים של הליגה עם ממוצע של 22.7 נקודות למשחק, בנוסף ל-4.1 אסיסטים, אך יחד עם 4 איבודים למשחק.

 

בלווין איכזבה מאוד מפתיחת העונה, לא פתחה בחמישייה בחלק ממשחקיה האחרונים של רמת חן והשיא השלילי היה יכולת חלשה במשחק הביתי החשוב מול מכבי אשדוד, בו נוצחה הקבוצה מרמת גן ואיבדה את המקום הראשון בסיום הסיבוב הראשון.

 

לאטה התאמנה ביממה האחרונה ברמת חן ותפגוש בקבוצתה החדשה מכרה ותיקה, לאטויה פרינגל, עימה שיחקה במכללת צפון קרוליינה. לאטה נחשבת לאחת השחקניות המבטיחות ב-WNBA בשנתיים האחרונות. אחרי שנבחרה לשחקנית השנה במכללות ב-2006, דטרויט שוק בחרה בה בדראפט. אשתקד היא הועברה לאטלנטה דרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אייבורי לאטה בחולון, אשתקד
צילום: עופר ביידה
מומלצים