איש חשוב בחו"ל: יהודה לוי מנסה לכבוש את היעד הבא - הוליווד

בגיל 40, נמצא השחקן הישראלי בשיא הקריירה שלו. הוא כיכב בסרטים, סדרות ואפילו פסטיגלים רבים, ועכשיו הוא מוכן לצעד הבא - קריירה בין-לאומית. "זה משבר גיל 40, לצאת לרגע מאזור הנוחות"

זמן צפייה: 03:33

בגיל 40, יהודה לוי נמצא בשיא הקריירה שלו. דווקא עכשיו, הוא הבין שכדי להגשים את החלום הכי גדול שלו, הוא צריך לנסוע רחוק מאוד. "החלום שלי הוא לעשות סרטים בהוליווד, שיש להם נפח אחר", אמר השחקן בריאיון לחדשות 13.

לוי, שהחל לשחק כשהיה נער וכיכב בפסטיגלים, סרטים וסדרות רבות, הצליח לשמר את מעמדו כשחקן בולט. היום, כאמור, הוא ואישתו, הדוגמנית המצליחה שלומית מלכה, חיים על קו תל אביב-לוס אנג'לס, בזמן שהוא מנסה את מזלו , מנסה להפוך לכוכב בבירת הסרטים האמריקנית. "זאת החלטה של משבר גיל 40. לצאת מרגע מאזור הנוחות", הסביר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מהטרגדיה – לבמה: עמית פרקש מספרת על השכול ועל ההצלחה כשחקנית

מחקר: אוהדי כדורגל עלולים לסבול מהתקף בזמן צפייה במשחקים

"ביט סייבר": משחק המציאות המדומה שכבש את העולם

יהודה לוי
יהודה לוי | צילום: החדשות 13

בהתייחס לתקופה האחרונה שבה שהו השניים בארצות הברית, סיפר לוי: "הייתה לי בעיה עם הוויזה הפעם, אז לא כל כך הלכתי לאודישנים. לא עשיתי כלום חוץ מפשוט להיות שם, זה היה קצת מוזר. זאת לא הייתה המטרה של הנסיעה, אבל זרמנו עם מה שקרה".

כמו שחקנים ישראלים רבים, בשביל לוי הדוגמה היא גל גדות, שהייתה כוכבת בישראל והפכה כמעט בין לילה לאחת הכוכבות הגדולות בהוליווד. היא מחלקת את זמנה מגורים בלוס אנג'לס יחד עם בעלה והילדות, לבין מגורים שלה ושל משפחתה בישראל. "אני מאוד אוהב את גל ואת בעלה. היא פתחה לנו את השערים. זה פשוט תקווה שהכל באמת יכול לקרות ואפשרי".

עוד התייחס להשתתפותה של גדות בהגשת פרס בטקס האוסקר שהתקיים השבוע, ואמר: "זה תמיד עשה לי משהו כשצפיתי בטקס. תמיד דמיינתי את עצמי מחזיק פסל במקלחת".