שתף קטע נבחר

הפועל תל אביב: אניימה נטש את האימון

השוער סובל ממתיחה, צפוי לשוב לאימונים מחר. דה רידר שוב נטש את האימון ועורר כעס: "הבדיקות לא מראות על כלום, אבל אי אפשר להתווכח עם שחקן שכל הזמן מתלונן שכואב לו"

הפועל תל אביב ערכה היום (ד') אימון נוסף לקראת משחק הליגה מול הפועל חיפה, שיתקיים בשבת (17:15) בקריית אליעזר. האדומים, שמגיעים למשחק אחרי הניצחון 0:4 על בני יהודה בשבת החולפת, מקווים לצאת לרצף חדש של ניצחונות, אחרי שהרצף האחרון נקטע עם תיקו באורווה מול הפועל פתח תקווה לפני שבועיים.

 

וינסנט אניימה נטש את האימון היום בעקבות מתיחה בשריר הירך האחורי. השוער יעבור טיפולים ובמועדון מקווים כי הוא ישוב לאימונים עם הקבוצה כבר מחר. שחקן נוסף שלא סיים את האימון ולא הפתיע בכך אף אחד הוא הקשר דניאל דה רידר. ההולנדי, שבשבת הוסיף עוד 24 דקות לרזומה הלא מרשים שלו בהפועל ת"א, שוב התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי וביקש לעזוב את האימון.


דה רידר. שוב לא סיים אימון (צילום: אורן אהרוני)

 

מאז הגיע דה רידר לוולפסון כשחקן רכש מבטיח בחודש ינואר, הוא הספיק ליטול חלק בחמישה משחקים בלבד, כאשר פתח בהרכב רק במשחק אחד ובו הוחלף במחצית. בסך הכל תרם הקשר 145 דקות משחק בליגה לאדומים, בהם לא בישל ולא כבש, ועוד רבע שעה מול קאזאן במשחק הראשון מבין שניים במסגרת הליגה האירופית.

 

גם את האימונים דה רידר מתקשר לסיים, זאת על אף שבבדיקות שעבר לא נמצא הסבר לכאבים עליהם הוא מתלונן בשריר הארבע ראשי מאז הגיע ארצה. העובדות הללו מעוררות לא מעט כעס בקרב אנשי המועדון, שהחתימו את דה רידר על משבצת של זר ולכן ויתרו על המגן מיגל הויוס, שכבר הוחתם ושוחרר אחרי יומיים בהם עלה למועדון 30 אלף דולר.

 

"אמנם הבדיקות לא מראות על כלום", אמר ל-ynet גורם בצוות המקצועי, "אבל אי אפשר להתווכח עם שחקן שכל הזמן מתלונן שכואב לו. אנחנו לא יכולים להכריח אותו לשחק". נכון לעכשיו, עדיין לא ברור האם דה רידר יהיה כשיר לשבת הקרובה, כאשר מאז הגיע לקבוצה נכלל בסגל בשני משחקים רצופים רק במחזורים ה-22 וה-23 במשחקים מול אחי נצרת ומכבי ת"א בהם שותף כמחליף. לפני כן, שיחק דה רידר רבע שעה מול מכבי חיפה בקריית אליעזר ולאחר מכן לא נכלל בסגל שבועיים. מאז הדרבי התל אביבי נח הקשר עד למחזור הקודם וכעת הוא בספק גם לשבת הקרובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וינסנט אניימה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים