פרסום ראשון: תושב דימונה בן 19 שהיה מעורב בתאונה בה נהרג ילד בן 11 נתפס נוהג ברכבו תחת השפעת אלכוהול - ביום שבו הסתיימה לו שלילת הרישיון. השוטרים, שעצרו את הנהג בצומת דימונה שבכביש 25 לבדיקה שגרתית, נדהמו לגלות כי הצעיר נוהג בזמן פסילה למשך 90 יום. בבדיקת שכרות שבוצעה לנהג נמצא כי כמות האלכוהול שבדמו היא פי 5 מהמותר.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

במהלך הבדיקה השגרתית שנערכה לאחרונה עלה ריח חזק של אלכוהול מהבל פיו של הנהג. בבדיקה נמצא כי הוא תחת השפעת אלכוהול בכמות של 282 מ"ג - פי 5.5 מהמותר. בנוסף נמצא כי הנהג בן ה-19 נוהג בזמן פסילה על ידי קצין משטרה למשך 90 ימים, בשל תאונה קטלנית בה היה מעורב.

רכבו של הצעיר הושבת לאלתר למשך 30 ימים, והנהג נעצר והועבר לחקירת בוחני תאונות דרכים מרחב נגב במחוז הדרומי. הנהג הובא לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע, שם הוחלט להשאירו במעצר עד ל-16 בפברואר.

תאונת התהפכות הטרקטורון בדרום (צילום: דוברות המשטרה)
תאונת התהפכות הטרקטורון בדרום | צילום: דוברות המשטרה

התאונה הקטלנית התרחשה ב-23 בנובמבר האחרון באזור ירוחם, ממש בסמוך למקום שבו נעצר הצעיר. בתאונה נהרג ילד בן 11, אחיו של חברתו לשעבר של הצעיר.

עו"ד רפי אסדי ממשרד עוה"ד אילון אורון, המייצג את הצעיר, מסר בתגובה: "מדובר באסון שנחת שעליו בעת שהוא נהג בטרקטורון בשטח, והתאונה לא נגרמה באשמתו - אם כי הוא מייסר את עצמו שלא הצליח למנוע את התאונה. לגבי הנהיגה, מרשי היה משוכנע שהפסילה הסתיימה; ולגבי האלכוהול - מדובר בכמות שהיא חוקית לגבי נהג שאינו נהג צעיר".

עו"ד רפי אסדי
עו"ד רפי אסדי