חשד לרצח: גבר בן 35 אותר ללא רוח חיים בשטח פתוח בלקיה

הגבר נמצא ללא רוח חיים סמוך לבית עלמין במועצה המקומית שבדרום, וצוות רפואי שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ובסריקות באזור

זמן צפייה: 00:14

רסמי עטווה אל-אסד, בן 35, אותר הבוקר (שבת) ללא רוח חיים בשטח פתוח, בסמוך לבית העלמין במועצה המקומית לקיה שבדרום. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה מצאו את הגבר עם סימני אלימות, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ובסריקות באזור אחר חשודים.

ביום רביעי, גבר כבן 50 אותר ירוי למוות בשטח פתוח סמוך לצומת דבירה, בחיבור בין כביש 325 וכביש 40. צוות מגן דוד אדום הוזעק לזירה, וקבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

זירת אירוע הירי ביישוב אל סייד
זירת אירוע הירי ביישוב אל סייד | צילום: אחמד אבו סוויס

לפני כשבועיים נורה למוות גבר ביישוב אל-סייד שבנגב. המשטרה הוזעקה למקום ומאוחר יותר איתרה את האדם במרפאה מקומית בתל שבע אליה הובא באופן עצמאי - שם נקבע מותו. היחידה המרכזית במרחב הנגב של המשטרה פתחה בחקירה.

לפני כשלושה שבועות נרצחה שאדיה אבו סריחאן בת ה-33, אמא לשלוש בנות ולתינוק בן חצי שנה מהכפר ביר אל-משאש שבפזורה הבדואית, סמוך לנבטים. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קריטי תוך פעולות החייאה, לאחר שבעלה הזעיק את מד"א, וטען "חנקו את אשתי". על גופתה נמצאו סימני אלימות.