שתף קטע נבחר

מנכ"ל נייקי ישראל לשעבר ינהל מטעם פוקס את פעילות נייקי באירופה

שחר הירש מונה לתפקיד בפוקס לאחר שפרש מתפקידו בנייקי ישראל לפני פחות משנה. נייקי ישראל מפעילה את חנויות האאוטלט ומנהלת את המכירות לחנויות המוכרות את המותגים, ואילו הראל ויזל מפעיל את רוב חנויות נייקי בישראל

מנייקי ישראל לנייקי באירופה: שחר הירש, שהיה מנכ"ל נייקי ישראל (הנציגות בישראל של נייקי העולמית), ימונה מטעם קבוצת פוקס למנהל פעילות נייקי בחו"ל.

 

פוקס מוציאה לפועל את תוכנית הזכיינות של מותג נייקי בחו"ל

מסע ההתרחבות של פוקס מגיע לאירופה

פוקס מקימה רשת ספורט חדשה; תשקיע 15 מיליון שקל בסניפים הראשונים

 

הנציגות של נייקי בישראל מפעילה את חנויות האאוטלט של המותג ואת המכירות לחנויות ספורט ולרשתות המוכרות את מותגי נייקי; ואילו הראל ויזל, בעל השליטה בפוקס, מפעיל את רוב חנויות נייקי בישראל, כולל חנויות הקונספט. מטה נייקי ישראל נמצא בהרצליה ומעסיק כ-50 עובדים.

חנות נייק נייקי ב דיזינגוף סנטר תל אביב (צילום: עמית שעל)
חנות של נייקי בישראל(צילום: עמית שעל)
 

הירש פרש מנייקי ישראל לפני פחות משנה, אחרי חמש שנים בתפקיד (שבמהלכן היה בקשרי עבודה גם עם הזכיינית פוקס), וזה מספר חודשים הוא בקבוצת פוקס. במכתב הפרישה שלו כתב הירש לעובדים: "המכירות בארץ עלו ב-35% בשנתיים האחרונות תוך הגדלת שיעור הרווחיות וסך הרווחים בקצב צמיחה גבוה עוד יותר".

 

ויזל קיבל בשנת 2014 את הרישיון מנייקי להפעיל חנויות של המותג בישראל והקפיץ את מכירות המותג.הירש מביא איתו לפרויקט ידע והיכרות רבת־שנים עם הנהלת נייקי ועם קבוצת פוקס שנדרשים כעת לאתגר המורכב שקבוצת פוקס עומדת בפניו.

 

כפי שפורסם השבוע ב"ממון" ו-ynet, פוקס חתמה עם נייקי העולמית על הסכם להקמת חנויות קונספט של נייקי תוך שלוש שנים ב-14 מדינות באירופה, מה שהפך את ויזל לזכיין נייקי היחיד המחזיק בזיכיון בשלוש יבשות: צפון אמריקה (קנדה), אירופה ואסיה (ישראל).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שעל
חנות של נייקי בישראל
צילום: עמית שעל
מומלצים