עדן אלנה ביום שאחרי הזכייה: "לאט לאט מבינה כמה זה גדול"

הזמרת הצעירה, שתהיה בת העדה האתיופית הראשונה לייצג את ישראל באירוויזיון, רק בת 19 - והישראלית הראשונה אי פעם שזוכה בשתי תוכניות ריאליטי מוזיקליות. "רוצה להאמין ולקוות שיש לי סיכוי"

זמן צפייה: 02:48

ביום שאחרי הזכייה ובחירתה לייצג את ישראל באירוויזיון 2020 ברוטרדם, עדן אלנה, רק בת 19, מנסה להתרגל למעמד החדש. "אני מתרגשת בטירוף. זה משוגע, לא יצא לך כל כך לעכל. קמתי ומייד באתי לראיונות, אבל לאט לאט אני מבינה כמה זה גדול", אמרה."אני מרגישה ממש גה להיות האתיופית הראשונה שתייצג אותנו באירווזיון, זה לא נתפס", הוסיפה.

זהבה, אימה של עדן, שמלווה אותה כמעט בכל רגע, גם בקריירה מהוזיקלית וגם מחוצה לה, אמרה: "ממש התרגשתי, בא לי לבכות, זה היה ממש כיף".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

לראשונה זה 50 שנה: קנזס סיטי זכתה בסופרבול

נטע זכתה באירוויזיון – והמופע בת"א זכה לשבחים • מסכמים עשור

ממה התאכזבה השפית של המסעדה הטבעונית שזכתה בתואר יוקרתי?

עדן אלנה-תייצג אותנו באורוויזיון 2020 בהולנגד
עדן אלנה-תייצג אותנו באורוויזיון 2020 בהולנגד | צילום: חדשות 13

אלנה, חיילת בלהקת חיל חינוך, עומדת כעת בפני קצת יותר משלושה חודשים על מנת לנסות ולכבוש את אירופה. השיר שאותו תבצע בחצי הגמר הראשון של התחרות, ובתקווה גם ארבעה ימים לאחר מכן בגמר, ייבחר לראשונה במשדר מיוחד - כאשר גם לצופים יינתן הפעם משקל לא מבוטל.

הזמרת הצעירה היא הישראלית הראשונה אי פעם שזוכה בשתי תוכניות ריאליטי מוזיקליות, והיא זכתה לראשונה בסך הכל לפני כשנתיים ב"אקס פקטור" ברשת 13. כמה חודשים לאחר מכן היא השתתפה גם בטקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות בהר הרצל.

עדן אלנה-תייצג אותנו באורוויזיון 2020 בהולנגד
עדן אלנה-תייצג אותנו באורוויזיון 2020 בהולנגד | צילום: חדשות 13

שנה אחרי המיקום המאכזב שבו התברג קובי מרימי בגני התערוכה, ושנתיים אחרי זכייתה של נטע בליסבון, אלנה מרגישה טוב מאוד לגבי האפשרות שאירוויזיון 2021 יחזור, בפעם הרביעית, לכאן לישראל."אני רוצה להאמין, לא בא לי לחיות באשליות ודברים כאלה, בא לי להישאר עם רגליים על הקרקע - אז אני רוצה להאמין ולקוות".